Quote (Marquina @ 7 Sep 2012 16:12)
nej, så længe det er en anden muskelgruppe kan du sagtens, du vil self bruge din skuldre hele tiden næsten men det er et spørgsmål om tid før den er vandt til det, du kan sagtens køre ryg eller bryst hvis du er om i den ene af dem, kør den anden, samme med arme osv
edit:
kan ikke finde det der med mave helt præcist, men her er linket til hans videoer :
https://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts så kan i selv checke lidt ud, måske i støder på den :-)
"Could Bodybuilding Be Making You Fat". Så de første 6 min, så kunne jeg ikke holde til mere

Kæmpe facepalm og sikke et snævert syn. Ikke rigtig noget brugbar info IMO. Og havde sgu regnet med en der stod for "six pack shortcuts" var noget mere shredded

Anyway, kan stadig ikke se hvad kropsfedt% har at gøre med hvor tit du kan træne mave

Tror hveranden dag er helt fint, uanset BF%. Eller tunge squats / DL / OHP og så skrot mavetræningen hvis man ikke gider.
Quote (Krisnord @ 7 Sep 2012 20:25)
Er det muligt at starte til MMA, og ende med at blive god - selvom man er 18 år??
Er næsten 17, og når jeg er færdig med mit efterskole år er jeg meget tæt på 18, så vil gerne starte til MMA og lave virkelig hård træning.
Det skal siges at jeg går på idrætsefterskole, og laver virkelig meget sport om ugen + løb og diverse andre aktiviteter.
Er 18 en for sen alder til at starte, og med tiden blive god?
Hvad mener du med god, pro eller hvordan? Jeg aner det ikke, ved ikke helt hvor mange i det danske sub der har styr på MMA.
This post was edited by Sunline on Sep 7 2012 05:25pm