Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 11:24am)
Vedrørende: Forstuvet fod/ankel.
Bettelap, det lyder usandsynligt at det skulle have været en kraftig forstuvning, jeg har selv dyrket rigtig meget sport, henholdsvis: Fodbold, Håndbold, Badminton og Taekwondo. Da jeg spillede håndbold var det på Elite A plan, det var det bedste inden vi kunne rykke op som herrer. vi havde fysioterapeuter tilknyttet til holder som skulle varetage vores skader. Derudover har jeg også gået hos diverse fysioterapeuter på privat hospitaler pga. en skade i ryggen.
Jeg har igennem min tid haft rigtig mange skader, og også en del kraftige forstuvninger, aldrig har en af de fysioterapeuter der har tilset mig, sagt at jeg kunne bruge min fod aktivt nogle få dage efter en kraftig forstuvning.
Jeg synes du skulle søge ny læge, hvis han siger, at du kan spille videre med en kraftig forstuvning.
Prøv at læse dette:
http://www.foddoktor.dk/?Fodlidelser:Den%5Fforstuvede%5Fankelwell, har nu også haft mange skader. og blevet opereret flere gange i ben tøjet.. Men, min fysioterapeut sagde jeg også godt kunne spille med en forstuvet fod, vis man bare kunne holde til smerten, det er jo fordi at der går længere tid før den bliver god igen, når du bruger den imens den er forstuvet. du skal bare binde den godt op, så kan man godt bruge den, men self med smerter.