d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1120121122123124167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 10:56am
Status:

Run 1: 4 stk. legendarys.. Ingen sets. Ingen rares der var noget værd..





Total legendarys/sets - 4

Paragon LVL - 56



Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Nov 18 2012 11:09am
Skal du se hvor mange ting du finder på de 100 runs or?
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 11:24am
Quote (berens @ Nov 18 2012 06:09pm)
Skal du se hvor mange ting du finder på de 100 runs or?


ja og hvor meget gold man tjener :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Nov 18 2012 11:29am
Quote (Steffer @ Nov 18 2012 06:24pm)
ja og hvor meget gold man tjener :)


hvilken mp spiller du på?
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 11:35am
Quote (berens @ Nov 18 2012 06:29pm)
hvilken mp spiller du på?


6-7 for hurtige runs..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 18 2012 02:02pm
Quote (Steffer @ Nov 18 2012 06:35pm)
6-7 for hurtige runs..


^^ gg
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 18 2012 03:16pm
Quote (Steffer @ 18 Nov 2012 18:35)
6-7 for hurtige runs..


Quote (eLmasten @ 18 Nov 2012 21:02)
^^ gg


Kinda GG, det er easy for barb med den dps der. Men nice!
Steffer kan du ikke bare skrive det istedet for at lave et stort billed som fylder halvdelen af siden? :P Det er ikke for noget, men det fylder ret meget ^^
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 03:18pm
Quote (Done @ Nov 18 2012 10:16pm)
Kinda GG, det er easy for barb med den dps der. Men nice!
Steffer kan du ikke bare skrive det istedet for at lave et stort billed som fylder halvdelen af siden? :P Det er ikke for noget, men det fylder ret meget ^^


Kunne jeg men nej :)

Kan godt lave mindre billeder :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Nov 18 2012 03:23pm
Quote (Done @ Nov 18 2012 10:16pm)
Kinda GG, det er easy for barb med den dps der. Men nice!
Steffer kan du ikke bare skrive det istedet for at lave et stort billed som fylder halvdelen af siden? :P Det er ikke for noget, men det fylder ret meget ^^


Det er vel lige meget hvor meget det fylder? ;)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 04:06pm
Status:

Run 2: 1 stk. legendarys..0 sets. 0 rares der var noget værd..





Total legendarys/sets - 5

Paragon LVL - 56

Go Back To Dansk Topic List
Prev1120121122123124167Next
Add Reply New Topic New Poll