d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1119120121122123167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 15 2012 04:17pm
Quote (Whyred @ Nov 15 2012 11:08pm)
Jeg har valgt at tage den beslutning at jeg stopper med Diablo 3. Derfor vil jeg smide et link op her til min profil, således at hvis der er nogen der er oprigtigt interesseret i noget af mit gear, så kan i få fortrinsret til at købe det, dog stadig til en fair pris.
Her er min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whyred-2925/hero/353249

Til dem af jer som jeg har spillet med, så vil jeg gerne sige tak, det har været gode stunder :)


damm mate.
meget nice gear - hvorfor stopper du? :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 15 2012 04:35pm
Quote (eLmasten @ 15 Nov 2012 23:17)
damm mate.
meget nice gear - hvorfor stopper du? :)



Det er primært fordi at jeg synes at det tager for meget tid at spille to spil, og studiet, venner og kæreste trækker bare mere.

This post was edited by Whyred on Nov 15 2012 04:36pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 15 2012 05:08pm
Quote (Whyred @ Nov 15 2012 11:35pm)
Det er primært fordi at jeg synes at det tager for meget tid at spille to spil, og studiet, venner og kæreste trækker bare mere.


True! Jeg føler også at tiden til gaming er ved at være minimal!!

som du siger, videregående uddannelser, kæreste, venner og fritids interesser .. så der sku ikk meget tid til D3 & LoL :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 15 2012 05:09pm
Quote (eLmasten @ 16 Nov 2012 00:08)
True! Jeg føler også at tiden til gaming er ved at være minimal!!

som du siger, videregående uddannelser, kæreste, venner og fritids interesser .. så der sku ikk meget tid til D3 & LoL :D



Det føles i hvert fald godt at tage sådan en beslutning. :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 15 2012 05:16pm
Quote (eLmasten @ Nov 16 2012 01:08am)
True! Jeg føler også at tiden til gaming er ved at være minimal!!

som du siger, videregående uddannelser, kæreste, venner og fritids interesser .. så der sku ikk meget tid til D3 & LoL :D


Jeg håber også snart min vej bevæger sig herhen ad :D Det ser i hvert fald lyst ud.
Og honest, så kan jeg sgu godt undvære d3 B)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 16 2012 01:33am
Quote (Whyred @ Nov 15 2012 11:08pm)
Jeg har valgt at tage den beslutning at jeg stopper med Diablo 3. Derfor vil jeg smide et link op her til min profil, således at hvis der er nogen der er oprigtigt interesseret i noget af mit gear, så kan i få fortrinsret til at købe det, dog stadig til en fair pris.
Her er min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whyred-2925/hero/353249

Til dem af jer som jeg har spillet med, så vil jeg gerne sige tak, det har været gode stunder :)


Vent med at sælge noget, skal lige snakke ingame
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 16 2012 01:56am
Quote (TheAngel @ Nov 16 2012 12:16am)
Jeg håber også snart min vej bevæger sig herhen ad :D Det ser i hvert fald lyst ud.
Og honest, så kan jeg sgu godt undvære d3 B)


Yeah det bliver spænende til jul om du får det du ønsker - hvis du forstår :hug:

Quote (Whyred @ Nov 16 2012 12:09am)
Det føles i hvert fald godt at tage sådan en beslutning. :)


Gid jeg ku' gøre det samme :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 16 2012 02:27am
Quote (eLmasten @ Nov 16 2012 09:56am)
Yeah det bliver spænende til jul om du får det du ønsker - hvis du forstår :hug:



Gid jeg ku' gøre det samme :D


Det ser lyst ud i hvert fald :thumbsup:
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 17 2012 02:50am
Quote (Whyred @ Nov 15 2012 11:35pm)
Det er primært fordi at jeg synes at det tager for meget tid at spille to spil, og studiet, venner og kæreste trækker bare mere.


Fundet ud af noget?
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2012 10:09am
Så vil jeg lave 100 runs og give jer status efter hvert run... Here we go :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1119120121122123167Next
Add Reply New Topic New Poll