Quote (Whyred @ Nov 15 2012 11:35pm)
Det er primært fordi at jeg synes at det tager for meget tid at spille to spil, og studiet, venner og kæreste trækker bare mere.
True! Jeg føler også at tiden til gaming er ved at være minimal!!
som du siger, videregående uddannelser, kæreste, venner og fritids interesser .. så der sku ikk meget tid til D3 & LoL
