d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev1111213141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 215.05
Aug 21 2012 01:08pm
Quote (IAcid @ Aug 21 2012 07:48pm)
YOLO

SO LETS HAVE FUN! AIN'T FUN IF IT AIN'T ILLEGAL
Member
Gold: 20.00
Aug 21 2012 02:37pm
Quote (IAcid @ Aug 21 2012 08:48pm)
YOLO

IAcid/10
Member
Gold: 100.00
Aug 22 2012 01:22am
Quote (exiter_dk @ 21 Aug 2012 22:37)
IAcid/10

yolo alles undskyldning for at opføre sig som en idiot B)
Member
Gold: 11.00
Aug 22 2012 02:57am
Quote (FasterA @ Aug 21 2012 07:31pm)
Jog R/10 :D

Jog R er bare en scooter

Suzuki SMX/RMX, Honda CRF, Gilera RCR, Yamaha DT! Det noget der virker og som ikke bliver bollet pga. tun :)

Knallert-vidunder?
Member
Gold: 11,335.00
Aug 22 2012 08:05am
Quote (JelleDK @ Aug 20 2012 09:55pm)
Du kørte ikke bare uden hjælm.. Du kørte for stærkt på en knallert.. Du kørte på en ulovlig knallert.. Du flygter fra ordensmagten..
Det er 4 ting du gør forkert på en gang.. Du siger de jagtede dig tidligere på dagen, hvilket gør du gjorde mere ulovligt..
De vil stoppe dig, fordi du kører ulovligt, også gør de hvad de kan for at gøre det..
DU vælger at køre ind på en cykelsti, de skal stadig stoppe dig og følger efter dig.. Det er stadig dig, som gør det forkerte og bringer andre i fare..

Hvis der nu er en biljagt, er det så også politiet som udgør faren for andre mennesker, ved at følge efter den som prøver at flygte ?
Hvis der er en som skyder efter politiet og de skyder igen, er det så politiet som udgør andre mennesker for fare ?
Tænk dig nu om for helvede....... Det er dig, som gør det ulovlige og de vil stoppe dig, for at du skal følge loven..
Det er ALTID den kriminielle som udgør andre for fare, politiet prøver at forhindre det.. Da du flygter udgør du en større fare, end bare at køre uden hjælm...

Herre gud, det er da ikke hans skyld! Han er jo ung, og skal have lov til at leve som han har lyst. Især når han er ligeglad med, om han udsætter andre for farer med sine handlinger. Der er da ingen grund til at tage hensyn, og det er BESTEMT alle andres skyld!
Member
Gold: 18,282.74
Aug 22 2012 08:25am
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 05:24pm)
de har engang presset mig ind i en eltavle med 50 i timen så jeg slog flikflak henover styret.. satme om ham den ene svans ik kommer flyvende over og river i mig og spørger om JEG er sindsyg

de fleste pansere tænker ik længere end deres magtliderlighed

Hvis du har prøvet at stikke af fra politiet, eller gjort noget andet der har udsat andre for fare, er du sku også selv ude om det. Måske du skulle prøve bremsen næste gang.
Og at politiet kun gør det de gør fordi de er magtliderlige, er jo den værste omgang pis. Det er bare en dårlig undskyldning fordi du ikke kan opføre dig ordentligt.
Hvis du overholder loven, kan det jo også være ligemeget hvis de så var magtliderlige, for så ville du ikke være i kontakt med dem.

Quote (FasterA @ Aug 20 2012 06:05pm)
Man kan godt høre hvem der snakker af erfaring og hvem der TROR de ved hvordan tingene fungerer
Kan godt være jeg kørte uansvarligt, men at slæbe en bil med ned på de små stier hvor folk også går og cykler det er en helt anden kategori.

Skal ikke kunne sige om de kunne tænke eller ej, 4 gange kørte de skråt ind foran mig og alle 4 gange måtte jeg køre helt ind til muren maks 10 cm fra muren
for at undgå dem, og en enkelt gang ramte jeg deres sidespejl med mit styr.

Så vil jeg sgu godt nok sige fuck ham på knallerten, det er ikke det værd at jagte en knallert på små stier med en bil, specielt ikke når de selv udgør en større
trussel mod med/-modgående folk, som sagt tidligere så var de måske 1 meter fra at køre 3 unge folk ned på alderen 13-14 år vil jeg tro, hvor jeg på intet tidspunkt
var i nærheden af andre end mig selv og politiets sidespejl, gudskelov for at de ingen anelse havde hvor hurtigt de lå og kørte på en cykelsti med en 2,6 motor ford mondeo.

Og som sagt kan det godt være det var mig der dummede mig, men det var skisme da ikke mig der udsatte 3 unge menneskers liv for fare ved at køre ca. 80km/t i en
bred bil nede på en 2,8 meter bred sti

"Man kan godt høre hvem der snakker af erfaring og hvem der TROR de ved hvordan tingene fungerer"... Du brød loven, og vil ikke tage konsekvenserne af det, så du prøver at stikke af fra politiet, så de gør der arbejde og stopper dig fra fortsat at udsætte folk for fare. Er der noget jeg har overset?
På længere sigt udsætter du flere folk for fare end de 3 personer, som politiet kom i nærheden af. Og idet du prøver at stikke af fra politiet, er det din skyld, at de er på de små stier.
Selvfølgelig kører de ind foran dig, du prøver at stikke af fra dem. du bliver ikke NØDT TIL at køre ind til muren, har du overvejet at stoppe op? Nej? Måske du skulle overveje det næste gang.

Som Markos sagde:
"Lad være med at prøve at skyde skylden over på politiet. De udfører deres arbejde, og hvis du bare stoppede op ville det aldrig være sket.
Tag ansvar for din egen handling! Ellers er du ikke gammel nok til at føre et køretøj."

Quote (FasterA @ Aug 20 2012 07:55pm)
Et valg de selv træffede, hverken min skyld er mit valg hvad de gjorde.

Elsker den kommentar, lige efter du siger du tager ansvar for dine handlinger, hahahaha. Oh the irony... Og når nu du siger du kan køre 110 i timen, og du prøvede at stikke af fra politiet, mon ikke det så gik op for dem det handlede om mere end at du kørte uden hjelm?

Quote (FasterA @ Aug 20 2012 09:12pm)
Du kan stadig ikke sammenligne det, eftersom det er en knallert og en bil, ikke en pistol mod pistol eller bil mod bil.
Jeg fatter godt at jeg gjorde/gør noget ulovligt, men det er stadig dem der udgør den største fare i det de eftersætter mig et sted
hvor de overhovedet ikke hører til.

Havde du ikke eksisteret, havde der slet ikke været nogen fare. Havde du siddet derhjemme, havde der heller ikke været nogen fare.
Hvor de ikke hører til? Deres bil hører måske ikke til på de små stier, men din opførsel og kørsel hører ikke til nogen steder overhovedet. Og om du vil det eller ej, når politiet jagter en kriminel, så hører de til overalt inden for DK's grænser, om det så er små stier eller fortov eller privat ejendom.

Quote (lulzz @ Aug 21 2012 12:54pm)
delvist min egen skyld også

nu kan i spille nok så meget dingse osv.. men i alle herinde har 100 % lavet (eller laver i fremtiden) nogle drengestreger  som har sat andre folks helbred i fare.. men derfor skal i jo ik dræbes.. eller hvad ?

nogle af dem inde i indre by hvor jeg bor er hjernedøde. og det er os overfor folk som ik har gjordt en skid. de er så magtliderlige at det er til at brække sig over. nu snakker jeg ik om allesammen men nogle få stykker

Du prøver at stikke af fra politiet, så de stopper dig, fordi du er kriminel. Jep, det er "delvist" deres skyld du er kriminel. haha

Det er jo ligemeget om alle andre også laver nogle ting der ikke er helt gode, det gør det jo ikke lovligt. (men nej, ikke alle sætter andres helbred i fare; som man siger "tyv tror hver mand stjæler"). At du så gjorde noget galt, så skal du selvfølgelig ikke dræbes, men hvis du så vælger at prøve at stikke af fra politiet, så er det dit eget valg. Du må velvidende om at politiet har tænkt sig at sætte efter dig og stoppe dig. Hvis du vælger den løsning, så må du tage konsekvenserne.

Det er selvfølgelig problematisk, men hvis du følger loven, kan det på sin vis være ligemeget.
Member
Gold: 3,440.83
Aug 22 2012 08:45am
du er godt nok snæversynet tigerss lol

og du fatter ik halvdelen af hvad det er jeg skriver. eller også læser du kun det du gerne vil læse

orker ik at diskutere med typer som dig. men en sidste ting.. du snakker så meget om loven og om at være kriminel... lige meget om din knallert køre 200 og du sidder 4 på og du er til fare for andre mennesker så må de ALDRIG forsøge eller være årsag til du falder hvis du ik har hjelm på.. hvis det er for farligt at efterfølge uden at bringe til standsning skal de lade dem køre.. så hva skal vi gøre ved de betjente som bryder loven ?

og btw. nogle af os går i byen. vi befinder os på gaden og til fester/events hvor du møder betjente uden at være kriminel.. det har du aldrig prøvet ?? ville ik undre mig, du sidder vel på jsp 24/7

This post was edited by lulzz on Aug 22 2012 08:47am
Member
Aug 22 2012 09:04am
Quote (lulzz @ Aug 22 2012 03:45pm)

og du fatter ik halvdelen af hvad det er jeg skriver.  eller også læser du kun det du gerne vil læse

orker ik at diskutere med typer som dig. men en sidste ting.. du snakker så meget om loven og om at være kriminel... lige meget om din knallert køre 200 og du sidder 4 på og du er til fare for andre mennesker så må de ALDRIG forsøge eller være årsag til du falder hvis du ik har hjelm på.. hvis det er for farligt at efterfølge uden at bringe til standsning skal de lade dem køre.. så hva skal vi gøre ved de betjente som bryder loven ?

og btw. nogle af os går i byen. vi befinder os på gaden og til fester/events hvor du møder betjente uden at være kriminel.. det har du aldrig prøvet ?? ville ik undre mig, du sidder vel på jsp 24/7

Har ikke læst alle dine posts, men er du ikke en af dem der taler om at du stak af fra politiet?

Jeg kender ikke så meget til loven omkring knallerter, men synes det er i orden at politiet stopper folk der prøver at stikke af fra dem (om det så er OK ifølge loven skal jeg ikke kunne sige). Hvad du skal gøre mod betjente der bryder loven? Start en klagesag over hans behandling af dig, ikke skrive om det på jsp.

Selvfølgelig har jeg mødt betjente, men de går trods alt ikke rundt og truer tilfældige mennesker på gaden.

"sidder på jsp 24/7" næste gang du smider fornærmelser omkring dig, bør du vide hvad du snakker om først. Har været på jsp ca. 1 gang om dagen de sidste par dage, før det har jeg ikke rigtigt været på (i hvert fald sjældent og sporadisk).
Forstår ikke dit forsøg på at ændre fokus ved dårlige fornærmelser.. eller tror du kun folk kan være uenige med dig, hvis de aldrig har talt med en betjent?

This post was edited by Tigerss on Aug 22 2012 09:06am
Member
Gold: 215.05
Aug 22 2012 09:05am
Quote (lulzz @ Aug 22 2012 03:45pm)

og du fatter ik halvdelen af hvad det er jeg skriver.  eller også læser du kun det du gerne vil læse

This..

Kriminel og kriminel, det er ikke mere end drengestreger at køre på en tunet knallert. Man kan som sagt godt høre du aldrig har kørt knallert eller også har du bare glemt hvordan det er at være ung og køre på knallert.
Jeg er ikke til mere fare end alle andre ude i trafikken, tværtimod de fleste uheld på knallert/motorcykel involverer ikke andre end føreren af køretøjet. Cyklen er beregnet til de hastigheder ergo er den også bygget til det.

det er Danmarks regler der er skudt i hovedet, hvad vil du gøre hvis du havde en 13 14årig datter som blev kørt ned af politiet fordi de jagtede en idiot på knallert?
e/ og din datter blev kørt ned på en cykelsti helt afskåret fra vejen

This post was edited by FasterA on Aug 22 2012 09:11am
Member
Aug 22 2012 09:12am
Quote (FasterA @ Aug 22 2012 04:05pm)
This..

Kriminel og kriminel, det er ikke mere end drengestreger at køre på en tunet knallert. Man kan som sagt godt høre du aldrig har kørt knallert eller også har du bare glemt hvordan det er at være ung og køre på knallert.
Jeg er ikke til mere fare end alle andre ude i trafikken, tværtimod de fleste uheld på knallert/motorcykel involverer ikke andre end føreren af køretøjet. Cyklen er beregnet til de hastigheder ergo er den også bygget til det.

det er Danmarks regler der er skudt i hovedet, hvad vil du gøre hvis du havde en 13 14årig datter som blev kørt ned af politiet fordi de jagtede en idiot på knallert?

Drengestreger eller ej. Det er imod loven, og derfor er det kriminelt. Og det er derfor jeg kalder det kriminelt. Det er ikke lovligt, fordi det ikke er ligeså slemt som så mange andre ting.
Siger du det ikke er farligt at køre uden hjelm? Loven er ikke kun til at beskytte andre fra din adfærd, den er også til at beskytte dig. At du skal have hjelm på, er jo ikke for andres skyld. Selvmord er jo også ulovligt, men det involverer jo heller ikke andre end selvmorderen.

Og det kan godt være du synes Danmarks lovgivning skulle laves om, men den bliver ikke ændret fordi sætter farten op. Om du er enig i den eller ej, så er den der, og politiet forsøger at få folk til at overholde den.
Hvis du synes det er ok at myrde nogen, fordi de slår dig, ville politiet så også være galt på den hvis de anholdte dig for det? Selvfølgelig er det et ekstremt eksempel, men det er det samme princip. Du er uenig i lovgivningen, men du skal stadig overholde den.

Hvad jeg ville gøre hvis min 13-14årige datter blev kørt ned? Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.

This post was edited by Tigerss on Aug 22 2012 09:14am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1111213141516Next
Add Reply New Topic New Poll