Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 18:31)
ny CHAT ! YEAH

ofc zwix host !

Hah' Hvorfor lige det ?
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 18:32)
Det er jeg super glad for at høre.
- Jeg tror også snart jeg bliver aktiv i general help og donor forumet.
Det kan måske lede til jeg bliver SA helper og så i sidste ende det TT