Quote (lulzz @ 6 May 2011 16:54)
nej nej nej -.- du er jo håbløs
der er forskel på om man bruger google til at finde facts om noget man ved INTET om eller om man bruger google til at understrege noget man allerede ved, så man har en ide om det er sandt eller ej, og som du kan se bliver der linket alverdens pis som der er intet hold i, der stod ik noget på google som jeg ik vidste i forvejen omkring det her, vis de andre vidste hva de snakkede om før de begyndte at google havde de nok ik set så dumme ud nu, ja jeg googler os, men jeg sidder ik og spiller google prof på ting jeg ik aner noget om i forvejen
nu er der 3/4 mennesker der har gevet mig ret i du bare sidder og kører den udenom med sniksnak og siger vi vinkler tingene, selvom du skriver dem ordret forkert, såsom den at han skulle stå ved at være junkie, det kan godt være det ik var sådan du mente det men så må du lære at formulere dig rigtigt på dansk
hvis du ik kan se eller forstå at du har fucket op på de snart 10-15 beskeder jeg har lavet med ordrette quotes + hva andre folk har sagt til dig syntes jeg sku os vi skal lade den ligge, så du lige en tand for retarderet til mig
måske er de bare for retarderet, har du tænkt over det ?
Det er ikke mit problem at du ikke forstå halvdelen af teksten. Med hensyn til 3/4, ja så er det jo også virkelig overraskende, se hvem der har givet dig ret, en person som ikke mente man kunne blive afhængig, puha jeg føler mig slået, den sidste er vel en som er subjektiv i denne diskussion, og 3/4 mennesker, der har nok også været en del andre inde og kigge, men nok om det.
Du tager tingene helt ud af kontekst og bygger dine egne sætninger op, måske skulle du bare have dine penge tilbage fra folkeskolen, eller fortælle dine forældre de har spildt hver en krone, for du bliver nok aldrig klogere.
Jeg ved der er flere der godt kunne forstå det, for jeg har spurgt andre også uden for forumet om du virkelig havde ret, men efter de har læst dine og XZ svar, kunne vi konstatere, at vi har bevæget os meget langt ned, på et hidtil ukendt stadie for lav-intelligens.
Jeg er overrasket over at du overhoved kan starte din computer, og kan finde ud af at læse simple sætninger. Tydeligvis havde Raavig jo ingen problemer med at forstå det, men hans IQ rækker nok også lidt længere end din.
Kære lulzz, da dig og XZ, som de to mest implicerede i denne diskussion, slet ikke har forstået noget, vil jeg nu lade det ligge.
Du/i kan skrive lige så tosset du vil, men orker ikke at bruge mere af min tid på dig, jeg har aldrig i mit liv oplevet en person med så ringe forståelse for almen dansk, som er så god til selektiv læsning. Jeg har bare en idé inden, når nu du er så god til at bruge google, så prøv at google nogle af de ''svære'' ord, i kommentarene, derefter kan du så prøve at læse dem igen, og måske forstå hvad der bliver snakket om. Udover det kunne der forligge en mulighed for at dine spørgsmål altid kun er blevet besvaret med ja/nej?, måske er det derfor du ikke kan finde ud af at læse dig frem til svarene. Jeg ved at der er mange som sagtens har kunne forstå det, for jeg har haft spurgt nogle venner og også andre personer med en objektiv holdning til dette, og jeg kan konstatere at de ingen problemer havde. For du bragte mig lidt i tvivl, men har nu fundet ud af det faktisk bare er dig

.
for at understrege det angående junkie endnu engang. Jeg har aldrig skrevet han skulle stå ved han var junkie, men du forstår det bare virkelig ikke

trist, men æblet falder vel ikke langt fra stammen

E: Næste gang du agter at kommentere på en persons indlæg, som faktisk giver dig ret, så vær helt sikker på du forstår hvad der bliver sagt :* <3, nu tilbage til din egen lille gangster verden hvor du sikkert fyre den max af og drikker Jack-D med snoop imens i knepper bitches
This post was edited by Sometimes on May 7 2011 12:04pm