Quote (lulzz @ 16 Apr 2011 00:31)
så er du da helt clueless
han spiller mistænkeligt, det med bomben den er fin nok, det ville alle have gjordt, men man kan tydeligt se han ved hvor han er hele tiden
og så det ik så smart at vende sig om fra sine udkigs spots og kigge på sin enemy direkte igennem væggen i 2-3 sec, det var da for obvious, han kunne måske spille dum hvis han ik havde lavet den der, meen det sku for åbenlyst
han klipper et par afsnit ud hvor han sigter på ham, igennem en mur, det er nok temmelig random og sker nok for so alle flere gange end vi ved

Da han sidder på kassen mellem spwan og kort , og den anden kommer kort, kigger han ud mod lang mens han skulle vide han var der? ham den anden havde alle chancer for at nakke ham i rykken der havde han bare kigget sådan, hvorfor skulle ha ta den chance hvis han vidste han var der?
Han prøver at skyde igennem en mur his og pist, men filmen viser ikke hva der er sket forud, hvis de lige har været lidt i skud kamp er det da helt normalt at prøve at skyde lidt igennem.
Clueless vil jeg ikke mene jeg er godtnok har jeg ikke spillet css, men har da spillet det originale et par gange