d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ikk Stol På Berens ! > Han Scammer..
Prev1111213141544Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 15 2011 04:33pm
Quote (TheCrazyOne @ Apr 15 2011 11:31pm)
Mere wall hack?

Du skriver KUN det der pga. de 'rige' her inde skriver det ..så taber det der.
Member
Gold: 230.00
Apr 15 2011 04:35pm
Quote (Peepzz @ Apr 15 2011 10:33pm)
Du skriver KUN det der pga. de 'rige' her inde skriver det ..så taber det der.

HAHAH, for jeg er jo ikke totalt ligeglad med hvem der er rig og hvem der ikke er?

Bare for klamt at cheate så åbenlyst og så ikke engang indrømme det...!
Member
Gold: 33,314.00
Apr 15 2011 05:25pm
Den burst movie viser da virkelig intet
Member
Gold: 7,745.83
Apr 15 2011 05:31pm
Quote (Slave @ Apr 15 2011 11:25pm)
Den burst movie viser da virkelig intet

så er du da helt clueless

han spiller mistænkeligt, det med bomben den er fin nok, det ville alle have gjordt, men man kan tydeligt se han ved hvor han er hele tiden

og så det ik så smart at vende sig om fra sine udkigs spots og kigge på sin enemy direkte igennem væggen i 2-3 sec, det var da for obvious, han kunne måske spille dum hvis han ik havde lavet den der, meen det sku for åbenlyst
Member
Apr 15 2011 05:48pm
Quote (lulzz @ 16 Apr 2011 00:31)
så er du da helt clueless

han spiller mistænkeligt, det med bomben den er fin nok, det ville alle have gjordt, men man kan tydeligt se han ved hvor han er hele tiden

og så det ik så smart at vende sig om fra sine udkigs spots og kigge på sin enemy direkte igennem væggen i 2-3 sec, det var da for obvious, han kunne måske spille dum hvis han ik havde lavet den der, meen det sku for åbenlyst

han klipper et par afsnit ud hvor han sigter på ham, igennem en mur, det er nok temmelig random og sker nok for so alle flere gange end vi ved :)

Da han sidder på kassen mellem spwan og kort , og den anden kommer kort, kigger han ud mod lang mens han skulle vide han var der? ham den anden havde alle chancer for at nakke ham i rykken der havde han bare kigget sådan, hvorfor skulle ha ta den chance hvis han vidste han var der?

Han prøver at skyde igennem en mur his og pist, men filmen viser ikke hva der er sket forud, hvis de lige har været lidt i skud kamp er det da helt normalt at prøve at skyde lidt igennem.

Clueless vil jeg ikke mene jeg er godtnok har jeg ikke spillet css, men har da spillet det originale et par gange :flamethrower:
Member
Apr 15 2011 06:10pm
Quote (Slave @ Apr 15 2011 11:48pm)
han klipper et par afsnit ud hvor han sigter på ham, igennem en mur, det er nok temmelig random og sker nok for so alle flere gange end vi ved :)

Da han sidder på kassen mellem spwan og kort , og den anden kommer kort, kigger han ud mod lang mens han skulle vide han var der? ham den anden havde alle chancer for at nakke ham i rykken der havde han bare kigget sådan, hvorfor skulle ha ta den chance hvis han vidste han var der?

Han prøver at skyde igennem en mur his og pist, men filmen viser ikke hva der er sket forud, hvis de lige har været lidt i skud kamp er det da helt normalt at prøve at skyde lidt igennem.

Clueless vil jeg ikke mene jeg er godtnok har jeg ikke spillet css, men har da spillet det originale et par gange  :flamethrower:

du er da tydeligvis clueless

det er ik de random hs's igennem muren osv det er hvad der sker, men måden han spiller på, når han løber rundt om en hjørne er det nemt at se at han ved hvor han er

og den med væggen er alt for obvious, ja han vidste hvor han var, men han prøver jo at gemme and han cheater, så han hopper jo ikke op og skyder ham gennem væggen, men han har fordelen ved at han ved præcis hvor han er når han så dukker på op skærmen og så det ik så sværdt at nakke ham først, det tydeligt han kigger rundt sådan der fordi han lige har set ham komme igennem væggen, ellers kan jeg ik se hva fanden han skulle kigge lige præcis hvor han løber på den anden side

han prøver at gemme det ved lige at kigge de andre steder selvom han godt ved han løber ovenover ham men han dummer sig bare
Member
Apr 15 2011 06:27pm
Quote (lulzz @ 16 Apr 2011 01:10)
du er da tydeligvis clueless

det er ik de random hs's igennem muren osv det er hvad der sker, men måden han spiller på, når han løber rundt om en hjørne er det nemt at se at han ved hvor han er

og den med væggen er alt for obvious, ja han vidste hvor han var, men han prøver jo at gemme and han cheater, så han hopper jo ikke op og skyder ham gennem væggen, men han har fordelen ved at han ved præcis hvor han er når han så dukker på op skærmen og så det ik så sværdt at nakke ham først, det tydeligt han kigger rundt sådan der fordi han lige har set ham komme igennem væggen, ellers kan jeg ik se hva fanden han skulle kigge lige præcis hvor han løber på den anden side

han prøver at gemme det ved lige at kigge de andre steder selvom han godt ved han løber ovenover ham men han dummer sig bare

prøv nu at se den igen fjolle, ved den første flash, hvor du siger han løbe lige rundt og ved hvor han er, da smider terristen selv 2 flash først, så er det sgu ikke svært at gætte mere.

han prøver at gemme det ved at udsætte sig selv, i stor fare ved at vende ryggen til?, det ville ingen sguda gøre, og man ser ikke engang om han vinder den runde, gjorde han nok ikke for han blev nok taget fra a overaskene uden at vide han var der.. næste klip, han hopper ned fra kort og laver lyd, nemt at skyde der, så bliver han taget et standart sted på kort i næste afnsit, hvorfor skal vi se det hva er der snyd der? skulle han kigge bag for for ikek at se ud som en snyder?

This post was edited by Slave on Apr 15 2011 06:30pm
Member
Apr 15 2011 07:12pm
0:35 -> 0:38

nuff said

og udover det, hver gang han løber rundt om et hjørne aimer han et stykke inde på væggen, why ? han aner jo ik hvor rundt om hjørnet han står, eller gør han ?

det ser alt for obvious ud
Member
Gold: 20,016.00
Apr 16 2011 12:50am
Alt for tydeligt, bare hold dig til spil du ikke behøver, at bruge snyd i, for at vinde Peepzz
Member
Gold: 73,185.11
Apr 16 2011 01:13am
Quote (Peepzz @ Apr 15 2011 11:18pm)
Jeg stopper også det her nolife shit.. Og giver mine fg til en der har brug for dem..

du har måske tænkt dig at sende dem til din anden jsp account? du kan ikke benægte at du har 2, eftersom at du valgte at skrive det til mig over pm!

Quote (Slave @ Apr 16 2011 12:48am)

Du kan da downloade demo og tjekke den igennem selv?
der har du også normale sounds.
Og der hvor han gik ud og skød igennem kassen på lang, der havde ikke været fight!

btw, man kunne ikke hører at jeg kastede de flashes over til kort. Kun at de sprang på kort! og du har ingen sans for CS:S!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1111213141544Next
Closed New Topic New Poll