Ja ville lgie ind og se lidt igen.

Det handler sgu om fejlpræget integrationspolitik. Hvis de ikke føler sig velkommende og et del af samfundet - Så bliver de det heller ikke.
Ja, du har ret i det med tifytningen omkring moskeer, faktisk et godt argument. Men så kunne man jo bede om andre tiltag der skulle vende den vækst.
Det bevidner bare at det er en svær nød at knække det her med integration.
Jeg snakker om dem på sygehuset i mit tilfælde.
Og jeg vil tro det er en hård ting at være stemplet som en ballademager når man skal ud og søge job, eller tage en uddannelse. Så er der vidst ikke så meget andet for hvis man vil have en hvis form for respekt blandt andre mennesker.
Jeg tror de ligesom "os" har en tilgang til modparten. Efter et vis antal tilnærmelser om at de skal skride hjem til deres land så bliver man fjentlig overfor dem (etniske danskere) der er sådan. Du ville gøre det samme. Ikke sagt at det er retfærdiggørende.
Kan du huske hvilke bander der kom før indvandrerbander?
Ja, men de fleste af dem er 2. eller 3. generations - De er født her og må tilpasse sig det samfund de bliver tilbudt.
Jeg tør vædde på at hvis bare nogle af dem gør en indsats for at vise at de ikke alle sammen er idioter ved at opfører sig "normalt" fx i skolen så vil det helt sikkert smitte af på mange andre.
Det hjælper ikke at blive ved med at acceptere at de er idioter eller svin, eller hvad de nu bliver kaldt i nogle danskeres øjne. Bryd mønsteret ffs... Ingen har sagt at livet er nemt.