d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1118119120121122167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 12 2012 03:59pm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Steffer-2388/hero/200994

Min barb er ikke done..

Mangler cc memp
Bedre ringe..


Men alt på denne udover pants og AMU har jeg selv fundet :)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 12 2012 04:02pm
Quote (Steffer @ Nov 12 2012 10:59pm)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Steffer-2388/hero/200994

Min barb er ikke done..

Mangler cc memp
Bedre ringe..


Men alt på denne udover pants og AMU har jeg selv fundet :)


Skal selvfølgelig have bedre skorn og ik armor og cc lacuni (men vil have all res på dem)
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Nov 12 2012 04:35pm
Quote (Steffer @ Nov 12 2012 11:02pm)
Skal selvfølgelig have bedre skorn og ik armor og cc lacuni (men vil have all res på dem)


Har du navnene Barb og Wizard? o,o
Jeg har ikke selv spillet d3 før, så aner ikke hvad alt det der betyder, men kan da se nogen af dem hedder "sell" og "unidsell" osv, så går da ud fra at det er navne du selv har givet? :)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 12 2012 04:41pm
Quote (Headshot @ Nov 12 2012 11:35pm)
Har du navnene Barb og Wizard? o,o
Jeg har ikke selv spillet d3 før, så aner ikke hvad alt det der betyder, men kan da se nogen af dem hedder "sell" og "unidsell" osv, så går da ud fra at det er navne du selv har givet? :)


Man kan navngive dem som man selv har lyst.. Det er ikke som i D2

Men der havde vi også navne som: Sorc, necro, pala, barb, necromancer osv osv ;)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 13 2012 06:28am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2012 08:07am
Quote (eLmasten @ 13 Nov 2012 13:28)


Awesome :P
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Nov 13 2012 11:01am
så rundede man 4000 achievements points :banana:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 13 2012 04:04pm
Quote (EnTeK @ Nov 13 2012 06:01pm)
så rundede man 4000 achievements points  :banana:


gz
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Nov 13 2012 04:19pm
Quote (EnTeK @ Nov 13 2012 06:01pm)
så rundede man 4000 achievements points  :banana:


grats. Jeg er selv kun på 3000 præcist ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 15 2012 04:08pm
Jeg har valgt at tage den beslutning at jeg stopper med Diablo 3. Derfor vil jeg smide et link op her til min profil, således at hvis der er nogen der er oprigtigt interesseret i noget af mit gear, så kan i få fortrinsret til at købe det, dog stadig til en fair pris.
Her er min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whyred-2925/hero/353249

Til dem af jer som jeg har spillet med, så vil jeg gerne sige tak, det har været gode stunder :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1118119120121122167Next
Add Reply New Topic New Poll