☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev
1
117
118
119
120
121
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 37675
Replies: 1667
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1181
Nov 10 2012 06:57pm
Quote (Steffer @ Nov 11 2012 02:08am)
24+ legendarys = der sker noget
Vouch Oo though ingen specielt gode xD
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#1182
Nov 12 2012 06:30am
Hvis jeg skulle smide små 10k på en barb.
Hvad skulle han så have i hånden?
HansDenSvans
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold
:
771.00
#1183
Nov 12 2012 06:36am
Quote (ZwiX @ 12 Nov 2012 13:30)
Hvis jeg skulle smide små 10k på en barb.
Hvad skulle han så have i hånden?
våben, går jeg ud fra
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#1184
Nov 12 2012 06:39am
Quote (HansDenSvans @ 12 Nov 2012 13:36)
våben, går jeg ud fra
2handed, 1hand/shield, 2x 1handed?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1185
Nov 12 2012 07:09am
Quote (ZwiX @ Nov 12 2012 02:39pm)
2handed, 1hand/shield, 2x 1handed?
Det kommer an på hvad man godt kan lide
Jeg er personligt til 1 handers, andre kan bedre lide 2 handers.
Steffer
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#1186
Nov 12 2012 01:52pm
Quote (TheAngel @ Nov 12 2012 02:09pm)
Det kommer an på hvad man godt kan lide
Jeg er personligt til 1 handers, andre kan bedre lide 2 handers.
Jeg er til 2 hands, men koster satme meget at lave en ok en!
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,243.41
#1187
Nov 12 2012 02:01pm
Quote (TheAngel @ Nov 12 2012 02:09pm)
Det kommer an på hvad man godt kan lide
Jeg er personligt til 1 handers, andre kan bedre lide 2 handers.
Jeg kører 1h aswell, men det er nu også bare på grund af hc
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1188
Nov 12 2012 02:26pm
Quote (Steffer @ Nov 12 2012 09:52pm)
Jeg er til 2 hands, men koster satme meget at lave en ok en!
1 handers er langt dyrere end 2 hander skorns
e/ hvis man vil have noget decent ^^
This post was edited by TheAngel on Nov 12 2012 02:27pm
Steffer
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#1189
Nov 12 2012 02:32pm
Quote (TheAngel @ Nov 12 2012 09:26pm)
1 handers er langt dyrere end 2 hander skorns
e/ hvis man vil have noget decent ^^
Det er nu mere de andre items man skal bruge jeg mener
Men begge er dyre hvis du skal have noget godt
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,243.41
#1190
Nov 12 2012 02:39pm
Quote (TheAngel @ Nov 12 2012 09:26pm)
1 handers er langt dyrere end 2 hander skorns
e/ hvis man vil have noget decent ^^
Så er det godt jeg ikke køber items xD
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
117
118
119
120
121
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact