d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends (eu West)
Prev1113114115116117154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Nov 2 2013 08:15am
Quote (Whyred @ Nov 2 2013 02:52pm)
Som support kan jeg kun sige: smukt.

http://www.youtube.com/watch?v=h8JLabN8o_Y


Xpeciel er fandme god til thresh =P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 2 2013 03:58pm
Quote (JVL @ Oct 31 2013 11:15pm)
Okay ville lige høre om folk var friske på at få et ranked hold til Diamond inden season slutter?

Toplane: Scąr (Nikita)
Midlane: Gankamon  (Frederik)
Adc: Whyred (Emil)
Jungle: Jonas? eller mig
Support: Mig

Skriver her så alle kan se =D


Not bad ! :)
Jeg er frisk nok, måske i morgen?

Quote (Whyred @ Nov 2 2013 03:52pm)
Som support kan jeg kun sige: smukt.

http://www.youtube.com/watch?v=h8JLabN8o_Y


gg
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Nov 2 2013 04:46pm
Quote (eLmasten @ Nov 2 2013 10:58pm)
Not bad ! :)
Jeg er frisk nok, måske i morgen?



gg


Ja lad os se om alle er på i morgen :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Nov 3 2013 04:22am
Quote (Whyred @ Nov 2 2013 02:52pm)
Som support kan jeg kun sige: smukt.

http://www.youtube.com/watch?v=h8JLabN8o_Y


Også siger folk at man ikke kan carry som support..
Han er bare så uber support..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Nov 3 2013 04:29am
Bjergsen TSM, wat did i miss x.x
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 3 2013 05:31am
Quote (JVL @ 3 Nov 2013 11:29)
Bjergsen TSM, wat did i miss x.x



I det mindste betyder det at Reginald trækker sig, hvilket er super skønt da han er alt for træls at se på.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Nov 3 2013 05:48am
Quote (Whyred @ Nov 3 2013 12:31pm)
I det mindste betyder det at Reginald trækker sig, hvilket er super skønt da han er alt for træls at se på.


So much hate XDDD Men er enig. Glæder mig til at se TSM med kompetent midlaner.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 3 2013 05:54am
Quote (JVL @ 3 Nov 2013 12:48)
So much hate XDDD Men er enig. Glæder mig til at se TSM med kompetent midlaner.



Jeg synes bare der er så mange eksempler på at han opfører sig som et lille bitte utroligt selvglad barn, og ja jeg fryder mig over at han ikke vil være der mere som spiller i proscenen.
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Nov 3 2013 07:21am
Wow, troede i tog pis med at bjergsen skulle spille i TSM.. Men googlede det lige.. Det er vildt nok?
Men er TSM så Europe eller NA?
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Nov 3 2013 07:28am
Quote (Headshot @ 3 Nov 2013 14:21)
Wow, troede i tog pis med at bjergsen skulle spille i TSM.. Men googlede det lige.. Det er vildt nok?
Men er TSM så Europe eller NA?


NA hvorfor skulle det ændre sig?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1113114115116117154Next
Add Reply New Topic New Poll