d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1111112113114115167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 23 2012 12:49pm
Quote (Monze @ 23 Oct 2012 19:08)
http://i.imgur.com/DUzsL.jpg

Fandt et nyt belt til min barb :D



Hold da op! Lækkert bælte.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:53pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:49pm)
Synes ikke min barb er så ringe igen men ingen vil have mig med fordi den ikke er god nok til mp7+ ^^


Hvis du provider 3 machines, så kan du i trade sectionen få lov til at håndplukke 3 du ønsker at tage med i uber runs ^^
Folk er HELT oppe og køre over ubers :p
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 12:54pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:53)
Hvis du provider 3 machines, så kan du i trade sectionen få lov til at håndplukke 3 du ønsker at tage med i uber runs ^^
Folk er HELT oppe og køre over ubers :p


Ja men gider ikk give 3 machines til folk jeg ikke kender :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:57pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:54pm)
Ja men gider ikk give 3 machines til folk jeg ikke kender :(


Er sikker på du kan finde teams, hvor du lægger 1 machine og så adder de selv en ^^
Jeg er populær pga min cm/ww wiz :p har haft et par stykker i dag gratis ^^
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 01:01pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:57)
Er sikker på du kan finde teams, hvor du lægger 1 machine og så adder de selv en ^^
Jeg er populær pga min cm/ww wiz :p har haft et par stykker i dag gratis ^^


Plz kom med ;)

Jeg ANER ikke hvor gode folk skal være for at jeg bør tage dem med i party :(

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64965252&f=176

This post was edited by Monze on Oct 23 2012 01:04pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 01:04pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 09:01pm)
Plz kom med ;)


Kan sgu ikke, skal fanme i seng :D
Det der stads med at vende op og ned på dag og nat, for at få nogle ordenlige rutiner igen tager fanme hårdt på en xD
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 01:04pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 21:04)
Kan sgu ikke, skal fanme i seng :D
Det der stads med at vende op og ned på dag og nat, for at få nogle ordenlige rutiner igen tager fanme hårdt på en xD


slacker ;)

se min sidste post !
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 01:06pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 09:04pm)
slacker ;)

se min sidste post !


Nub, din sidste post er her XD
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 24 2012 08:09am
Hvad bliver " liquid rainbow " brugt til :) ?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Oct 24 2012 09:13am
Quote (berens @ Oct 24 2012 03:09pm)
Hvad bliver " liquid rainbow " brugt til :) ?


pony level

wirts bell
black mushroom
leoric shinbone
liquid rainbow
gibbering gemstone
plan : staff of herding

giv det til smeden :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1111112113114115167Next
Add Reply New Topic New Poll