d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1111411151116111711185001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.60
Mar 13 2011 04:09pm
Quote (Mo4NL @ 13 Mar 2011 23:08)
Så sætter man 300 kr på barcelona sikke et amatør hold.

Det er jo også dumt at ligge 300 kr på et hold som giver odds : 1.1X ... Du vinder for lidt til realismen !
Member
Gold: 2.00
Mar 13 2011 04:09pm
Quote (Mo4NL @ Mar 13 2011 11:08pm)
Så sætter man 300 kr på barcelona sikke et amatør hold.

Fordi de ikke altid vinder? :P
Member
Gold: 20,016.00
Mar 13 2011 04:11pm
Quote (DoitKaner @ Mar 13 2011 11:05pm)
hehe , helt klart .. Men seriøst , jeg har SÅ meget respekt for Mourinho ! Dog ikke mere, nu hvor han ikke kan kontrolere Real, men ... At tager "The Trible" med Inter , det er næsten umuligt .. !
Fantastisk ! ... Håber det er den Manager som overtager Ferguson's post ! Kan ikke se andre end ham ... :)

- Men FUCK hvor er det nice at skrive / snakke om fodbold med en som også engeagere sig så meget for fodbold som jeg selv gør !
Kom til KBH så ser vi CL finalen sammen ! :lol:

Jeg havde også rigtig meget respekt for Mourinho(har jeg stadigvæk), men jeg mistede en del efter hans sidste års CL, på den måde han opførte sig overfor Barca, som klub og dens fans, især når manden har været assistent træner i klubben!
- Det Inter hold han havde samlet, stod på ingen måde til og vinde CL, at han så både tager den, ligaen og cuppen, det er fandme utroligt og det viser også hvilken slags træner Chelsea smed for porten dengang.

At jeg så ikke er fan af hans destruktive måde og få holdet til og spille på, er en helt anden ting. B)

Hmm, ja tror det bliver imellem ham og Guardiola, men mon ikke det blir "The Special One" han har trods alt ytret ønske om, at komme tilbage til PL og udtalt noget om de mulige klubber.(Chelsea, City og United)

Jamen, lige over! vi bliver også meget synspunkt har jeg lagt mærke til B)
- Ved ikke hvordan og hvor jeg skal se finalen, men jeg ved det blir Barca, som det ene hold ;)

Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 13 2011 04:11pm

hvad synes i? :D
Member
Gold: 25,253.44
Mar 13 2011 04:13pm
Hallo forresten provo og doit :-D hvad blev barca kampen :O???
Member
Mar 13 2011 04:15pm
Quote (Provo2100 @ 13 Mar 2011 23:11)
Jeg havde også rigtig meget respekt for Mourinho(har jeg stadigvæk), men jeg mistede en del efter hans sidste års CL, på den måde han opførte sig overfor Barca, som klub og dens fans, især når manden har været assistent træner i klubben!
- Det Inter hold han havde samlet, stod på ingen måde til og vinde CL, at han så både tager den, ligaen og cuppen, det er fandme utroligt og det viser også hvilken slags træner Chelsea smed for porten dengang.

At jeg så ikke er fan af hans destruktive måde og få holdet til og spille på, er en helt anden ting. B)

Hmm, ja tror det bliver imellem ham og Guardiola, men mon ikke det blir "The Special One" han har trods alt ytret ønske om, at komme tilbage til PL og udtalt noget om de mulige klubber.(Chelsea, City og United)

Jamen, lige over! vi bliver også meget synspunkt har jeg lagt mærke til B)
- Ved ikke hvordan og hvor jeg skal se finalen, men jeg ved det blir Barca, som det ene hold ;)

Jeg er HELT enig i alt du skriver ! ... Synes sku også Guardiola er konge ! Han er sku en sej Manager , og pisse dygtig ! Og ja , FUCK hvor er Chelsea dumme ! :lol: Men er dog glad for at de ansatte Ancelotti, som bare er et fæ ! :D
- Håbede at Arsenal slog dem ud af CL sidst. Er også HELT sikkert på de rammer finalen nu ! . Ingen tvivl .. De vinder også .. Kan ikke se hvilket hold som skal vinde over dem ?

e:
Quote (Uartig @ 13 Mar 2011 23:13)

1-1 :)

This post was edited by DoitKaner on Mar 13 2011 04:16pm
Member
Gold: 20,016.00
Mar 13 2011 04:25pm
Quote (Uartig @ Mar 13 2011 11:13pm)

1-1 :angry:

Quote (DoitKaner @ Mar 13 2011 11:15pm)
Jeg er HELT enig i alt du skriver ! ... Synes sku også Guardiola er konge ! Han er sku en sej Manager , og pisse dygtig ! Og ja , FUCK hvor er Chelsea dumme ! :lol: Men er dog glad for at de ansatte Ancelotti, som bare er et fæ ! :D
- Håbede at Arsenal slog dem ud af CL sidst. Er også HELT sikkert på de rammer finalen nu ! . Ingen tvivl .. De vinder også .. Kan ikke se hvilket hold som skal vinde over dem ?

e:

1-1 :)

Helt sikkert! haha Ance var sgu god i starten, men har aldrig set hvorfor de har hyret ham og ikke en anden? Han har jo ikke forstand på PL, han vidste ikke engang hvor meget FA Cuppen betød for englænderne.
- De skulle hellere smide en masse penge efter Mourinho eller Capello.

Jeg håber Real blir smidt ud hurtigst muligt og at Barca bare stille og roligt køre kampene hjem og hopper i finalen. B)

- Det Guardiola har skabt i Barca nu er jo guddommeligt, det er simpelthen for vildt, at en B træner går hen og vinder the treble første sæson, han er A træner, det er jo vanvittigt og så imod SAF i CL finalen, som på det tidspunkt, nok havde de giftigeste angribere i verden via Rooney, Tevez og CR.
- Han har også lige slået sin egen rekord for flest El Classico vundet i træk, den er på 5 nu og han havde allerede i forvejen lavet en rekord på 4 indenfor de få år han har trænet Barca.

B)
Member
Mar 13 2011 04:30pm
Hahahaha :D vidste godt hvad den blev skuda -.- :D
Member
Mar 13 2011 04:35pm
Quote (Provo2100 @ 13 Mar 2011 23:25)
1-1 :angry:

Helt sikkert! haha Ance var sgu god i starten, men har aldrig set hvorfor de har hyret ham og ikke en anden? Han har jo ikke forstand på PL, han vidste ikke engang hvor meget FA Cuppen betød for englænderne.
- De skulle hellere smide en masse penge efter Mourinho eller Capello.

Jeg håber Real blir smidt ud hurtigst muligt og at Barca bare stille og roligt køre kampene hjem og hopper i finalen. B)

- Det Guardiola har skabt i Barca nu er jo guddommeligt, det er simpelthen for vildt, at en B træner går hen og vinder the treble første sæson, han er A træner, det er jo vanvittigt og så imod SAF i CL finalen, som på det tidspunkt, nok havde de giftigeste angribere i verden via Rooney, Tevez og CR.
- Han har også lige slået sin egen rekord for flest El Classico vundet i træk, den er på 5 nu og han havde allerede i forvejen lavet en rekord på 4 indenfor de få år han har trænet Barca.

B)

hahaha, ja ! Capello ville sku ha været et bedre bud !
Men det er sjovt at Ancelotti skulle bruge 4-5 kampe (Da det gik galt for dem) på at se hvor RINGE hans taktik var ... Han spillede 4/3/3 i 4-5 kampe med hans klassiske : Anelka / Drogba / Kalou !
- Så møder de FCK , og laver omstilling til 4/4/2 med et højt pres på midten, og det går fremragende .. Har aldrig set Chelsea spille så godt , og derefter fortsatte han med den opstilling .. Men ..............
Så lang tid skal en manager ikke bruge på at finde ud af hvor ringe hans egen opstilling / management fungere .. !

~ Ja , WTF ?!?! FA Cuppen er nærmest lige så stor som at vinde PL ..... Nab :lol:

- Guardilola er for sej ! Uden tvivl ! Som du selv siger , en serie B manager som kommer op og tager "The Treble" på første år, og gør garanteret igen ..
( Hvornår er "Copa Del Ray" finalen? :lol: ~ Hvis den ikke allerede er spillet ? :p )
~ Men , der er stor chance for han tager den igen ! Respekt !!!!

This post was edited by DoitKaner on Mar 13 2011 04:41pm
Member
Mar 13 2011 04:41pm
Godnat gutter!:-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1111411151116111711185001Next
Closed New Topic New Poll