d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends (eu West)
Prev1110111112113114154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 26 2013 11:38am
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold: 879.00
Oct 26 2013 04:05pm
Quote (JVL @ 26 Oct 2013 19:38)
http://www.youtube.com/watch?v=mFvvw8Mp-98#t=125


hahaha den sidste scene er seriøst for nice :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 26 2013 05:38pm
Quote (JVL @ Oct 26 2013 07:38pm)
http://www.youtube.com/watch?v=mFvvw8Mp-98#t=125


dat ahri!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 27 2013 03:54am
Vi er nogle herindefra der har et ranked hold og jeg er faktisk ikke sikker på jeg kan huske alle dem der er med, men vi ligger i Guld 1 og jeg tænkte på om vi skulle gå efter plat?
Member
Posts: 37,598
Joined: Dec 21 2008
Gold: 16,150.69
Oct 27 2013 05:33am
Quote (Whyred @ Oct 27 2013 10:54am)
Vi er nogle herindefra der har et ranked hold og jeg er faktisk ikke sikker på jeg kan huske alle dem der er med, men vi ligger i Guld 1 og jeg tænkte på om vi skulle gå efter plat?


Selvfølgelig skal i det! :-)
Jeg kan måske godt være stand-in på et tidspunkt hvis i får brug for det
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 27 2013 05:35am
Quote (Whyred @ Oct 27 2013 10:54am)
Vi er nogle herindefra der har et ranked hold og jeg er faktisk ikke sikker på jeg kan huske alle dem der er med, men vi ligger i Guld 1 og jeg tænkte på om vi skulle gå efter plat?


Ja da. Det er Jonas, Dig og mig. Og så mener jeg også Frederik var med, men vi har jo to hold så kan ikke lige huske. Og hvem den sidste er ved jeg ikke.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Oct 27 2013 06:20am
Quote (JVL @ Oct 26 2013 06:38pm)
http://www.youtube.com/watch?v=mFvvw8Mp-98#t=125


Fuck et nice flash den sidste.. Plus den første flash hvor han redder sin m8..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 27 2013 09:20am
Quote (JVL @ Oct 27 2013 01:35pm)
Ja da. Det er Jonas, Dig og mig. Og så mener jeg også Frederik var med, men vi har jo to hold så kan ikke lige huske. Og hvem den sidste er ved jeg ikke.


Jeg er ikke med på noget hold? men jeg er da frisk på at gå efter platinum :) !

- Gankamon
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 27 2013 12:56pm
Quote (eLmasten @ Oct 27 2013 04:20pm)
Jeg er ikke med på noget hold? men jeg er da frisk på at gå efter platinum :) !

- Gankamon


Hmm, mener altså du var med et enkelt game. Men kan være jeg husker forkert så.
Member
Posts: 37,598
Joined: Dec 21 2008
Gold: 16,150.69
Oct 27 2013 02:06pm
Har nu tabt promo til plat 5 gange, jeg prøvede endda at lade min diamond 1 ven prøve at klare promo her 5. gang efter jeg havde tabt første game, men han kunne sku heller ikke vinde for mig
Men nu er jeg så i promo igen for 6. gang, og håber på at det endelig i morgen bliver dagen hvor jeg skal joine alle jer seje gutter i plat :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1110111112113114154Next
Add Reply New Topic New Poll