Quote (Whyred @ Oct 27 2013 10:54am)
Vi er nogle herindefra der har et ranked hold og jeg er faktisk ikke sikker på jeg kan huske alle dem der er med, men vi ligger i Guld 1 og jeg tænkte på om vi skulle gå efter plat?
Ja da. Det er Jonas, Dig og mig. Og så mener jeg også Frederik var med, men vi har jo to hold så kan ikke lige huske. Og hvem den sidste er ved jeg ikke.