d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1110111112113114167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:12pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:08pm)
http://i.imgur.com/DUzsL.jpg

Fandt et nyt belt til min barb :D


Rimelig low str :o
Men decent, i guess ^^

Jeg har lavet den her:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 12:18pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:12)
Rimelig low str :o
Men decent, i guess ^^

Jeg har lavet den her:
http://imageshack.us/a/img821/4152/hellfirev.png


LAV ET UBER MED MIG JEG KAN IKKE FINDE PARTY !!!! :O
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:21pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:18pm)
LAV ET UBER MED MIG JEG KAN IKKE FINDE PARTY !!!! :O


http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheAngel-2799/hero/13205475

Min wiz, bare med den ring deroppe i stedet ^^
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:25pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:23pm)


Hvordan klare han inferno mp5+? :p
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 12:35pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:25)
Hvordan klare han inferno mp5+? :p


Det aner jeg sq heller ikke, men det går fint på mp4. Har lige lavet ham med ting jeg havde fundet fra min wizzard så har ikke smidt noget guld i ham endnu.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:36pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:35pm)
Det aner jeg sq heller ikke, men det går fint på mp4. Har lige lavet ham med ting jeg havde fundet fra min wizzard så har ikke smidt noget guld i ham endnu.


Well, det er ret imponerende så :p
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 12:45pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:36)
Well, det er ret imponerende så :p


I WANNA UBER BUT NO ONE WILL PLAAAY !!!!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 23 2012 12:47pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:45pm)
I WANNA UBER BUT NO ONE WILL PLAAAY !!!!


Jeg kan sgu ikke nu du ^^ Er røv træt, så skal nok til at i seng :p
Men i morgen, der kan jeg da godt hjælpe dig :p
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 23 2012 12:49pm
Synes ikke min barb er så ringe igen men ingen vil have mig med fordi den ikke er god nok til mp7+ ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1110111112113114167Next
Add Reply New Topic New Poll