☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev
1
110
111
112
113
114
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 37666
Replies: 1667
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1111
Oct 23 2012 12:12pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:08pm)
http://i.imgur.com/DUzsL.jpg
Fandt et nyt belt til min barb
Rimelig low str
Men decent, i guess ^^
Jeg har lavet den her:
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1112
Oct 23 2012 12:18pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:12)
Rimelig low str
Men decent, i guess ^^
Jeg har lavet den her:
http://imageshack.us/a/img821/4152/hellfirev.png
LAV ET UBER MED MIG JEG KAN IKKE FINDE PARTY !!!!
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1113
Oct 23 2012 12:21pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:18pm)
LAV ET UBER MED MIG JEG KAN IKKE FINDE PARTY !!!!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheAngel-2799/hero/13205475
Min wiz, bare med den ring deroppe i stedet ^^
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1114
Oct 23 2012 12:23pm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/monze-2485/hero/9437335
Min donk barb
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1115
Oct 23 2012 12:25pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:23pm)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/monze-2485/hero/9437335
Min donk barb
Hvordan klare han inferno mp5+?
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1116
Oct 23 2012 12:35pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:25)
Hvordan klare han inferno mp5+?
Det aner jeg sq heller ikke, men det går fint på mp4. Har lige lavet ham med ting jeg havde fundet fra min wizzard så har ikke smidt noget guld i ham endnu.
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1117
Oct 23 2012 12:36pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:35pm)
Det aner jeg sq heller ikke, men det går fint på mp4. Har lige lavet ham med ting jeg havde fundet fra min wizzard så har ikke smidt noget guld i ham endnu.
Well, det er ret imponerende så
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1118
Oct 23 2012 12:45pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2012 20:36)
Well, det er ret imponerende så
I WANNA UBER BUT NO ONE WILL PLAAAY !!!!
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1119
Oct 23 2012 12:47pm
Quote (Monze @ Oct 23 2012 08:45pm)
I WANNA UBER BUT NO ONE WILL PLAAAY !!!!
Jeg kan sgu ikke nu du ^^ Er røv træt, så skal nok til at i seng
Men i morgen, der kan jeg da godt hjælpe dig
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1120
Oct 23 2012 12:49pm
Synes ikke min barb er så ringe igen men ingen vil have mig med fordi den ikke er god nok til mp7+ ^^
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
110
111
112
113
114
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact