d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 21 2012 10:20am
Quote (FasterA @ Aug 21 2012 12:14pm)
Ved ikke hvor du har det fra med at løbe fra dem :-) Jeg kørte og da jeg vidste løbet var kørt standsede jeg også, jeg kunne have vendt om sat den i 2 gear og trillet lidt
Ville have samme effekt som at løbe den igang ;)


Har en ven i politiet

Når de ved at der er en der gentagne gange flygter, når de endelig fanger ham ligger de mærke til hvilken model osv det er. Så når han prøver at flygte næste gang lader de ham bare køre og kører hjem til hans adresse i stedet.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 21 2012 10:28am
Quote (Lot2 @ Aug 21 2012 05:20pm)
Har en ven i politiet

Når de ved at der er en der gentagne gange flygter, når de endelig fanger ham ligger de mærke til hvilken model osv det er. Så når han prøver at flygte næste gang lader de ham bare køre og kører hjem til hans adresse i stedet.


Tell me about it, min far arbejder selv for politiet, han har bare ikke rigtig nogen indflydelse
På mig og mine handlinger, jeg vil være ung mens jeg er det ;)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Aug 21 2012 10:31am
Quote (FasterA @ Aug 21 2012 05:28pm)
Tell me about it, min far arbejder selv for politiet, han har bare ikke rigtig nogen indflydelse
På mig og mine handlinger, jeg vil være ung mens jeg er det ;)


Så har han vel givet dig nogle smæk i røven?

e) Og du føler dig ung ved at flygte fra politiet eller? :unsure:

This post was edited by berens on Aug 21 2012 10:32am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 21 2012 10:37am
Quote (berens @ Aug 21 2012 05:31pm)
Så har han vel givet dig nogle smæk i røven?

e) Og du føler dig ung ved at flygte fra politiet eller?  :unsure:


Nej, jeg snakker ikke rigtig med min far, om ikke andet så kan han jo bare prøve ik?
Og Nej, men hellere blive jagtet som 17 årig end som 70 årig ;)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Aug 21 2012 10:41am
Quote (FasterA @ Aug 21 2012 05:37pm)
Nej, jeg snakker ikke rigtig med min far, om ikke andet så kan han jo bare prøve ik?
Og Nej, men hellere blive jagtet som 17 årig end som 70 årig ;)


Hvis du blev jagtet som 70 årige, er jeg sikker på at du ville takle problemet på en mere moden måde og prøve at tage ansvar for det, i stedet for at skylde skylden på politiet :wallbash:
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Aug 21 2012 10:42am
hahaha dam m8 den var ikke god var? bedre held næste gang!
minder mig sq om gamle dage, har selv prøvet noget lignende..
blev jagtet og kørte så ind på en cykel sti (en meget lille en hvor der ikke kan køre biler)
så der jeg skulle køre ud på den anden side holdte der sq en politi bil og ventede..
så ville jeg køre tilbage og ud hvor jeg kom fra, men der holdte de fandme os.. fandt så heldigvis en anden vej ud igennem en have :P
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 21 2012 10:45am
Quote (Haj @ Aug 21 2012 05:42pm)
hahaha dam m8 den var ikke god var? bedre held næste gang!
minder mig sq om gamle dage, har selv prøvet noget lignende..
blev jagtet og kørte så ind på en cykel sti (en meget lille en hvor der ikke kan køre biler)
så der jeg skulle køre ud på den anden side holdte der sq en politi bil og ventede..
så ville jeg køre tilbage og ud hvor jeg kom fra, men der holdte de fandme os.. fandt så heldigvis en anden vej ud igennem en have :P


Hæhæh :D Når jeg får den igen, så kører jeg en meget lang tur med målebånd så måler jeg satme deres bil samt en masse stier :D
Skal ikke tages igen, men udover det så er jeg satme bare glad for de ikke gad at have den på rullefelt :D

Ham mekanikeren der skal hjælpe mig fortalte at han en dag var blevet stopped, rullefeltet skrev bare 999999 og til sidst err
Heehe betjentene flejnede fuldstændig ;)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Aug 21 2012 11:35am
Quote (FasterA @ 21 Aug 2012 17:45)
Hæhæh :D Når jeg får den igen, så kører jeg en meget lang tur med målebånd så måler jeg satme deres bil samt en masse stier :D
Skal ikke tages igen, men udover det så er jeg satme bare glad for de ikke gad at have den på rullefelt :D

Ham mekanikeren der skal hjælpe mig fortalte at han en dag var blevet stopped, rullefeltet skrev bare 999999 og til sidst err
Heehe betjentene flejnede fuldstændig ;)


Darn bro lyder vildt
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 21 2012 12:31pm
Quote (FlowiZ @ Aug 21 2012 06:35pm)
Darn bro lyder vildt


Jog R/10 :D

Jog R er bare en scooter

Suzuki SMX/RMX, Honda CRF, Gilera RCR, Yamaha DT! Det noget der virker og som ikke bliver bollet pga. tun :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 21 2012 12:48pm
Quote (FasterA @ 21 Aug 2012 18:28)
Tell me about it, min far arbejder selv for politiet,han har bare ikke rigtig nogen indflydelse
På mig og mine handlinger, jeg vil være ung mens jeg er det ;)


YOLO

This post was edited by IAcid on Aug 21 2012 12:49pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll