Quote (Haj @ Aug 21 2012 05:42pm)
hahaha dam m8 den var ikke god var? bedre held næste gang!
minder mig sq om gamle dage, har selv prøvet noget lignende..
blev jagtet og kørte så ind på en cykel sti (en meget lille en hvor der ikke kan køre biler)
så der jeg skulle køre ud på den anden side holdte der sq en politi bil og ventede..
så ville jeg køre tilbage og ud hvor jeg kom fra, men der holdte de fandme os.. fandt så heldigvis en anden vej ud igennem en have

Hæhæh

Når jeg får den igen, så kører jeg en meget lang tur med målebånd så måler jeg satme deres bil samt en masse stier

Skal ikke tages igen, men udover det så er jeg satme bare glad for de ikke gad at have den på rullefelt

Ham mekanikeren der skal hjælpe mig fortalte at han en dag var blevet stopped, rullefeltet skrev bare 999999 og til sidst err
Heehe betjentene flejnede fuldstændig
