Quote (Hustler_franke @ Jul 14 2011 08:01am)
Den er flot, men en golf kører ikke så langt på literen ?

nej det gør de værtfald ikke
bare 1.8 kører max 10-11 på literen med mormor kørsel. med min kørsel tror jeg den ligger på 6-9
og tør slet ik tænke på når jeg skal have en med dobbelt så stor motor, men fuck it, vil gerne betale lidt extra benzin for det extra sjov

Quote (Legendsarmy @ Jul 14 2011 01:25pm)
Har ikke selv haft bil, men synes Peugeot 106 er en fed bil til et fornuftigt beløb
de er skam os fede nok, men den er lige lidt for lille syntes jeg, er 195 høj så jeg ligner en spasser i sådan en bil :). den er ik meget større end golf udvendigt men sindsygt mindre indeni
Quote (Gerner @ Jul 14 2011 01:56pm)
Jeg kunne godt finde på at købe en VW Golf 1, 2 eller 3, da de er super fede synes jeg, og så koster de nok heller ikke kassen.
Men når jeg bliver ældre, bliver det nok en stationcar jeg køber, og helst en Audi, da de har de fedeste stationcars på market lige pt.
ville helt sikkert tage en 3'er, og så helst en 96 årgang, det lyder fuckt men de holder meget bedre rustmæssigt end 97'erne og det er den sidste årgang for 3'erne, for bare 10 k kan du få en okey en med omkring 1 år til syn, og så de nice at køre i + billigre reservedele, og hvis man bare passer en lille smule på dem så går de stort set aldrig i stykker