Quote (Sometimes @ May 5 2011 11:12pm)
Du er sgu da ikke særlig genial var søde lulzz, vi siger de samme ting. Den eneste forskel er bare at du har eneret på at må have en mening og da du ikke kan argumentere eller finde ud af at læse svar så er det svært at diskutere med dig, og for den sags skyld også xz.
Da du selv sad og snakkede om personlig flame, vil jeg gerne påpege overfor dig at kalde ændre for fjols også høre under den kategori.
Du kalder folk for google heros, men googler højst sandsynligt alt selv.
xz og lulzz, hvis i ikke mener at jeres spørgsmål er besvaret kan jeg intet gøre, udover at konstatere i mangler evnen til at forstå en teksts kontekst. Et spørgsmål behøver ikke kun at blive besvaret med ja eller nej. Da i heller ikke kan finde ud af hvem der har sagt hvad og jeres to seneste svar egentlig ikke har svaret på det jeg har svaret på. Kan vi vel også konstatere at i ikke har mere at sige. Men som sagt før vil jeg nu lade det ligge, da det sikkert er virkelig irriterende for andre, at vi skriver så meget, og kan kun give dig ret Jelle.
nej nej nej -.- du er jo håbløs
der er forskel på om man bruger google til at finde facts om noget man ved INTET om eller om man bruger google til at understrege noget man allerede ved, så man har en ide om det er sandt eller ej, og som du kan se bliver der linket alverdens pis som der er intet hold i, der stod ik noget på google som jeg ik vidste i forvejen omkring det her, vis de andre vidste hva de snakkede om før de begyndte at google havde de nok ik set så dumme ud nu, ja jeg googler os, men jeg sidder ik og spiller google prof på ting jeg ik aner noget om i forvejen
nu er der 3/4 mennesker der har gevet mig ret i du bare sidder og kører den udenom med sniksnak og siger vi vinkler tingene, selvom du skriver dem ordret forkert, såsom den at han skulle stå ved at være junkie, det kan godt være det ik var sådan du mente det men så må du lære at formulere dig rigtigt på dansk
hvis du ik kan se eller forstå at du har fucket op på de snart 10-15 beskeder jeg har lavet med ordrette quotes + hva andre folk har sagt til dig syntes jeg sku os vi skal lade den ligge, så du lige en tand for retarderet til mig
Quote (Raavigc @ May 5 2011 11:28pm)
Selektiv læsning er åbenbart noget der lever i bedste velgående her.
Mange er jer er jo enige, men i læser jo end ikke halvdelen af hvad der bliver skrevet.
Måske Sometimes indlæg er for lange for jer, så bed ham skære dem ned, lave støre afstand mellem linjerne - og eller flere forkortelser...
måske er de bare for retarderet, har du tænkt over det ?