Quote (Molle_fkk @ Jan 20 2011 01:39pm)
Det er ikke blevet bevist at der ikke findes en gud.
Ja, det er en vanvittig ting at gøre, men jeg mener ikke vi skal give islam skylden, men mere kulturen i mellemøsten (som islam self. også er en del af, but still)
kulturen er ret meget deres religion champ, de lever og ånder for den. du har da ret "but still" men de må ikke bolle, drikke, spise vores national dyr. jeg har havde internationalisering i 10. klasse med 18/23 muslimer i klassen.
hvis vi skal acceptere deres kultur og religion skal de fucking os lære vores og tage den til sig! Sådan som jeg har oplevet er der ikke genstridigt respekt. De danskere i klassen prøvede at respektere det så godt de ku, men når der ikke var en respekt igen udvilkede hadet sig.
vores moderne verden kan ikke fungere med den kultur.
min mor er sprog skole lærer for indvandrer og har været det i over 20år, hun siger præcist det samme. problemet er de ikke gir samme respekt som det forventes at vi skal.
/E synes ærligt talt kun det bringer problemer med sig, der kommer indvandrer bander, og terroisme. husk det danske flag blev brændt af. skal vi så boombe dem? de ville boombe os hvis vi gjor det.
This post was edited by crazysmoker92 on Jan 20 2011 09:21am