Quote (Aurae @ 23 Dec 2010 17:13)
Det er nærmere omvendt Monze. Jeg tror næppe de har lavet det nemmere at ramme hs og mere random i et nyere spil. Recoil er anderledes, ja, men ikke tilfældig.
Jeg ved bare at hitboxen i hovedet er meget større end i 1.6 og dermed kommer der langt flere random faces i og med området hvor heldet kan ramme er blevet større. Det jeg ser som det mest irriterende problem er når jeg skyder ved siden af hovedet på en der kommer løbende, men alligevel rammer jeg HS. Ja, jeg får et frag, men det er alligevel en ret flad fornemmelse. Jeg ved godt det er blevet meget bedre end de tidligere versioner af CSS, men det jeg oplever er lidt a.la det her:
http://www.youtube.com/watch?v=9curJ-0DQ8wMisforstå mig nu ikke jeg kan faktisk godt lide source da der er rigtig mange fede aspekter som aldrig er blevet ordentlig gennemført i cs 1.6, men når man altid har spillet cs op til og med 1.6 så er hitboxene MEGET anderledes og det kan være ret så frustrerende at se nogle randoms der bare sprayer og løber/hopper og laver hs til højre og venstre :/