d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1108109110111112167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 17 2012 08:19am
Fuck det hardcore...

Mp 8, pt 3 keys, det går fremad!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 17 2012 10:41am
Quote (TheAngel @ 17 Oct 2012 15:19)
Fuck det hardcore...

Mp 8, pt 3 keys, det går fremad!



3 nøgler her også!

Dette blev min første legendary på 1.05 serveren. Nogen Wizard-spillere der vil komme med en vurdering?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 17 2012 12:12pm
Quote (Whyred @ 17 Oct 2012 18:41)
3 nøgler her også!

Dette blev min første legendary på 1.05 serveren. Nogen Wizard-spillere der vil komme med en vurdering?
http://i230.photobucket.com/albums/ee42/Emiljt/Screenshot104.jpg


Svært at sige nu hvor wizzards har fået en ordentlig hammertur af blizzard. Men den er GG alligevel.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 18 2012 12:29am
Quote (Monze @ Oct 17 2012 08:12pm)
Svært at sige nu hvor wizzards har fået en ordentlig hammertur af blizzard. Men den er GG alligevel.


Wiz er stadig op :)

Quote (Whyred @ Oct 17 2012 06:41pm)
3 nøgler her også!

Dette blev min første legendary på 1.05 serveren. Nogen Wizard-spillere der vil komme med en vurdering?
http://i230.photobucket.com/albums/ee42/Emiljt/Screenshot104.jpg


Og den der..... Tjo 300+ mill i hvert fald, fuck den er syg!
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 18 2012 07:30am
Quote (Whyred @ Oct 17 2012 05:41pm)
3 nøgler her også!

Dette blev min første legendary på 1.05 serveren. Nogen Wizard-spillere der vil komme med en vurdering?
http://i230.photobucket.com/albums/ee42/Emiljt/Screenshot104.jpg


Den er satme god :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 18 2012 07:46am
Quote (Steffer @ 18 Oct 2012 14:30)
Den er satme god :)



Lækkert! Fedt at finde noget rigtig godt.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 18 2012 08:23am
er hel naked i d3
- men vil 2k FG være nok til at købe lidt gear så man kan farme act 3?
jeg er WD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 18 2012 08:42am
Quote (eLmasten @ Oct 18 2012 04:23pm)
er hel naked i d3
- men vil 2k FG være nok til at købe lidt gear så man kan farme act 3?
jeg er WD


Du kan lave det populære Dog build, unlimited dog spawns, med sacrifices og så bare få en masse Int gear, det burde kunne lade sig gøre med 2k fg vil jeg tro :)

Igg er på ca 75/mill tror jeg. så det hvad ? 20-30 mill igg eller såda noget, bliver ikke nogen vild char ^^ Men vil da claime at den kan komme fremad :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 18 2012 12:32pm
Nogen der er med på at farme HF ringe?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 19 2012 09:55am
Quote (Monze @ 18 Oct 2012 19:32)
Nogen der er med på at farme HF ringe?


Hvad mp er du på?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1108109110111112167Next
Add Reply New Topic New Poll