d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends (eu West)
Prev1107108109110111154Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Oct 18 2013 08:46am
Quote (eLmasten @ 18 Oct 2013 16:00)
de har rykket season 3 til 11/11

så har lidt under en måned til at ramme diamond !:D


jeg vidste de ikke kunne holde deres ord :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 18 2013 10:03am
Quote (Serria @ Oct 18 2013 04:46pm)
jeg vidste de ikke kunne holde deres ord :D


:D ! det skønt.

du kan da lige nå challenger inden? :P
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 20 2013 08:17am
Plat baby <3
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 20 2013 08:23am
Quote (JVL @ 20 Oct 2013 15:17)
Plat baby <3


Endnu engang tillykke :-)
Jeg så det ske :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 20 2013 08:28am
Quote (Whyred @ Oct 20 2013 03:23pm)
Endnu engang tillykke :-)
Jeg så det ske :D


Tak mate :hug:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 20 2013 09:26am
Quote (JVL @ Oct 20 2013 04:17pm)
Plat baby <3


velkommen i klubben :D !
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 20 2013 10:23am
Quote (eLmasten @ Oct 20 2013 04:26pm)
velkommen i klubben :D !


Tak ;)
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Oct 20 2013 01:54pm
Quote (JVL @ Oct 20 2013 03:17pm)
Plat baby <3


Gratz! Jeg håber også snart jeg er der! :lol: har 92 points, så det må være snart, måske i morgen hvis jeg er heldig :P
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Oct 22 2013 12:55am
Tabte min første promo til plat i går aftes, og tiltede så meget at jeg har siddet oppe hele natten for at game og tabte så min anden promo også, har ikke sovet endnu så er jeg virkelig træt :-( Men jeg prøver igen når jeg kommer hjem fra skole!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 22 2013 02:18am
Quote (Headshot @ Oct 22 2013 08:55am)
Tabte min første promo til plat i går aftes, og tiltede så meget at jeg har siddet oppe hele natten for at game og tabte så min anden promo også, har ikke sovet endnu så er jeg virkelig træt :-( Men jeg prøver igen når jeg kommer hjem fra skole!


dauum.... held og lykke!
tredje gang er lykkens gang, er det ikke det man siger ;) ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1107108109110111154Next
Add Reply New Topic New Poll