d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1107108109110111167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 29 2012 12:23am
Quote (Steffer @ Sep 29 2012 07:43am)
får konstant error 12.. så kan ikke logge på? :S


https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5492999282

Det her er et fix :) følg det,
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 29 2012 11:56am
Så hjælper man en eller anden gut på forummet med Diablo på Inferno og finder Innas Pants, med 0 stacks og det hele. Lækkert :D
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Sep 29 2012 12:00pm
Kan ENDELIG farme act 3 inferno, bout friggin time! :P

Quote (Whyred @ 29 Sep 2012 19:56)
Så hjælper man en eller anden gut på forummet med Diablo på Inferno og finder Innas Pants, med 0 stacks og det hele. Lækkert :D


gz main
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 29 2012 12:01pm
Quote (Sunline @ 29 Sep 2012 19:00)
Kan ENDELIG farme act 3 inferno, bout friggin time! :P



gz main



Tak, er godt nok lidt for heldig for tiden.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 29 2012 12:49pm
Quote (Whyred @ Sep 29 2012 08:01pm)
Tak, er godt nok lidt for heldig for tiden.


Du må godt smide nogen cash efter mig, hvis det er :p skal bruge en ret god slat xD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 29 2012 05:09pm
Så bliver WD sgu solgt, tid til at holde en pause :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Oct 2 2012 05:58am
Er glad for min DH selvom der er plads til forbedringer ( meget plads )

hej alle sammen :hug:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Oct 7 2012 09:45am
Så fik man endelig haunted achievement :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 17 2012 05:21am
Så er 1.05 landet!
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 17 2012 07:38am
Quote (Whyred @ Oct 17 2012 12:21pm)
Så er 1.05 landet!


Er det fedt? Er i USA så kan ikke game
Go Back To Dansk Topic List
Prev1107108109110111167Next
Add Reply New Topic New Poll