d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends (eu West)
Prev1106107108109110154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 13 2013 08:36am
Quote (JVL @ 12 Oct 2013 23:26)
Ok det tager jeg i mig igen. Holy shit nogle trolls jeg er kommet på hold med. 6 games i streg bliver jeg teamet op med premade bronze. fml. gik fra -5 til -15 pr game. GG


Slacker
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 13 2013 10:28am
Quote (Whyred @ Oct 13 2013 03:36pm)
Slacker


-_- I wish. Begriber ikke hvordan der kan være så mange oppe i gold1+ der spiller som bronze-silver.

This post was edited by JVL on Oct 13 2013 10:29am
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Oct 14 2013 09:25am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 15 2013 06:02pm
Så ramte jeg platinum 2 ! :P

15 dage har jeg til at komme i diamond :P
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 15 2013 11:37pm
Quote (eLmasten @ Oct 16 2013 01:02am)
Så ramte jeg platinum 2 ! :P

15 dage har jeg til at komme i diamond :P


Go for it :D
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Oct 16 2013 03:09pm
Quote (eLmasten @ Oct 16 2013 01:02am)
Så ramte jeg platinum 2 ! :P

15 dage har jeg til at komme i diamond :P


Nice, det burde ikke være noget problem for dig :P
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 16 2013 03:23pm
1 more win. Please god
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Oct 16 2013 03:49pm
Troede endelig jeg var kommet over noobs i plat ! Men må erkende, at jeg aldrig nogesinden har oplevet noget ligende :) Hold kæft hvor er der mange noobs og trolls i plat!!!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Oct 16 2013 11:34pm
Quote (Stonemeisteren @ Oct 16 2013 10:49pm)
Troede endelig jeg var kommet over noobs i plat ! Men må erkende, at jeg aldrig nogesinden har oplevet noget ligende :) Hold kæft hvor er der mange noobs og trolls i plat!!!


Altså folk spiller tankdonger i challenger så get used to it XD
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 18 2013 08:00am
Quote (Headshot @ Oct 16 2013 11:09pm)
Nice, det burde ikke være noget problem for dig :P


de har rykket season 3 til 11/11

så har lidt under en måned til at ramme diamond !:D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1106107108109110154Next
Add Reply New Topic New Poll