☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> League Of Legends (eu West)
Prev
1
106
107
108
109
110
154
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 35415
Replies: 1531
Track Topic
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#1071
Oct 13 2013 08:36am
Quote (JVL @ 12 Oct 2013 23:26)
Ok det tager jeg i mig igen. Holy shit nogle trolls jeg er kommet på hold med. 6 games i streg bliver jeg teamet op med premade bronze. fml. gik fra -5 til -15 pr game. GG
Slacker
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#1072
Oct 13 2013 10:28am
Quote (Whyred @ Oct 13 2013 03:36pm)
Slacker
I wish. Begriber ikke hvordan der kan være så mange oppe i gold1+ der spiller som bronze-silver.
This post was edited by JVL on Oct 13 2013 10:29am
Headshot
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold
:
0.69
#1073
Oct 14 2013 09:25am
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#1074
Oct 15 2013 06:02pm
Så ramte jeg platinum 2 !
15 dage har jeg til at komme i diamond
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#1075
Oct 15 2013 11:37pm
Quote (eLmasten @ Oct 16 2013 01:02am)
Så ramte jeg platinum 2 !
15 dage har jeg til at komme i diamond
Go for it
Headshot
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold
:
0.69
#1076
Oct 16 2013 03:09pm
Quote (eLmasten @ Oct 16 2013 01:02am)
Så ramte jeg platinum 2 !
15 dage har jeg til at komme i diamond
Nice, det burde ikke være noget problem for dig
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#1077
Oct 16 2013 03:23pm
1 more win. Please god
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#1078
Oct 16 2013 03:49pm
Troede endelig jeg var kommet over noobs i plat ! Men må erkende, at jeg aldrig nogesinden har oplevet noget ligende
Hold kæft hvor er der mange noobs og trolls i plat!!!
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#1079
Oct 16 2013 11:34pm
Quote (Stonemeisteren @ Oct 16 2013 10:49pm)
Troede endelig jeg var kommet over noobs i plat ! Men må erkende, at jeg aldrig nogesinden har oplevet noget ligende
Hold kæft hvor er der mange noobs og trolls i plat!!!
Altså folk spiller tankdonger i challenger så get used to it XD
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#1080
Oct 18 2013 08:00am
Quote (Headshot @ Oct 16 2013 11:09pm)
Nice, det burde ikke være noget problem for dig
de har rykket season 3 til 11/11
så har lidt under en måned til at ramme diamond !:D
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
106
107
108
109
110
154
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact