d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1106107108109110482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 01:00pm
Quote (Sometimes @ Nov 18 2010 07:56pm)
Standard Landsholdet, gider snart ikke se deres kampe mere, synes de skuffer :(


Ja, men nu må vi se om det blir lavet om når vi får en ny landstræner.

Quote (FamousDK @ Nov 18 2010 07:57pm)
Landsholdet var ikke hva det var engang..
De har mistet mange fans.
Engang var stadionet fyldt op
Oldtimes :(


Dengang havde vi også Laudrup brødrene på holdet ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 18 2010 01:03pm
Quote (Provo2100 @ Nov 18 2010 07:00pm)
Ja, men nu må vi se om det blir lavet om når vi får en ny landstræner.



Dengang havde vi også Laudrup brødrene på holdet ;)


og Danmarks stolthed i kassen !
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2010 01:05pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 21:00)
Ja, men nu må vi se om det blir lavet om når vi får en ny landstræner.



Dengang havde vi også Laudrup brødrene på holdet ;)


Ja, ser virkelig frem til det, synes der mangler aggressivitet på landsholdet, at de kommer længere op på banen, presser mere.
Morten Olsen har gjort det fint nok, men det bare på tide med forandringer, håber lidt på Laudrup bliver spurgt og vil overtage, det kunne være konge (tror jeg) men nu må vi se, der stadig to år til.
ellers kan de jo bare PM Mourinho, er sikker på han ville elske det :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 01:09pm
Quote (FamousDK @ Nov 18 2010 08:03pm)
og Danmarks stolthed i kassen !


Schmeichel haha :D stilet målmand.

Quote (Sometimes @ Nov 18 2010 08:05pm)
Ja, ser virkelig frem til det, synes der mangler aggressivitet på landsholdet, at de kommer længere op på banen, presser mere.
Morten Olsen har gjort det fint nok, men det bare på tide med forandringer, håber lidt på Laudrup bliver spurgt og vil overtage, det kunne være konge (tror jeg) men nu må vi se, der stadig to år til.
ellers kan de jo bare PM Mourinho, er sikker på han ville elske det :P


Jeg er bestemt IKKE fan af Laudrup på posten, som ny landstræner, kan slet ikke se hvad han skal der, manden mangler stadigvæk en del erfaring.
- Han kan komme, når han har trænet klubhold i 5-10 år endnu, så vil jeg have ham, som første priotet, uden tvivl.
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2010 01:11pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 21:09)
Schmeichel haha :D stilet målmand.



Jeg er bestemt IKKE fan af Laudrup på posten, som ny landstræner, kan slet ikke se hvad han skal der, manden mangler stadigvæk en del erfaring.
- Han kan komme, når han har trænet klubhold i 5-10 år endnu, så vil jeg have ham, som første priotet, uden tvivl.


Was is das für ein dingeling?!, han skal da bare på med det samme, er så sikker på han kan skabe et super hold! :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 01:15pm
Quote (Sometimes @ Nov 18 2010 08:11pm)
Was is das für ein dingeling?!, han skal da bare på med det samme, er så sikker på han kan skabe et super hold! :)


Manden har talent for og træne et hold uden tvivl, men han mangler stadigvæk nogle år på kappen før man bare lige går hen og træner et landshold, synes det ville være et dumt træk i hans karriere og dumt træk fra DBU.
- Giv ham 5-10 år mere alt efter hvor meget han opnår i klubberne, så kan vi snakke sammen om ham, som landstræner :)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2010 01:17pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 21:15)
Manden har talent for og træne et hold uden tvivl, men han mangler stadigvæk nogle år på kappen før man bare lige går hen og træner et landshold, synes det ville være et dumt træk i hans karriere og dumt træk fra DBU.
- Giv ham 5-10 år mere alt efter hvor meget han opnår i klubberne, så kan vi snakke sammen om ham, som landstræner :)


Kan sagtens følge dit synspunkt, og er også tildels enig i det, men 5-10 år er bare for lang tid. Men håber bare de finder en super løsning istedet for Morten-berg :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 01:24pm
Quote (Sometimes @ Nov 18 2010 08:17pm)
Kan sagtens følge dit synspunkt, og er også tildels enig i det, men 5-10 år er bare for lang tid. Men håber bare de finder en super løsning istedet for Morten-berg :)


Det synes jeg så ikke det er, manden er 46 og har ikke nok erfaring efter min menning, altså.
- 4 år i Brøndby, ja okay det er Superligaen, det gør vel næppe en kvalificeret, som landstræner?
- 1 År i Getafe, ja godt gået, men stadigvæk ikke nok.
- Ikke engang 1 År i Spartak, som var hans største fejl til dato.
- En halv sæson, hos Mallorca, er altså heller ikke noget og råbe hurra for, selvom han har gjort det udemærket, trods klubbens situation.

Jeg forlanger mere end 1½ år i nogle af de tunge ligaer, før man kan kvalificere sig, som træner for det danske landshold.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 20 2010 03:01pm
Sindsygt Barca!!! :D 8-0 over Almeria, gal de gir den gas
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 20 2010 03:08pm
Quote (Provo2100 @ Nov 20 2010 11:01pm)
Sindsygt Barca!!! :D 8-0 over Almeria, gal de gir den gas


det var for fedt jo :D

messi top score i la liga igen, bojan 2 mål, perfekt :D

glæder mig til på næste mandag når vi møder real madrid.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1106107108109110482Next
Add Reply New Topic New Poll