Quote (Sometimes @ Nov 18 2010 08:17pm)
Kan sagtens følge dit synspunkt, og er også tildels enig i det, men 5-10 år er bare for lang tid. Men håber bare de finder en super løsning istedet for Morten-berg

Det synes jeg så ikke det er, manden er 46 og har ikke nok erfaring efter min menning, altså.
- 4 år i Brøndby, ja okay det er Superligaen, det gør vel næppe en kvalificeret, som landstræner?
- 1 År i Getafe, ja godt gået, men stadigvæk ikke nok.
- Ikke engang 1 År i Spartak, som var hans største fejl til dato.
- En halv sæson, hos Mallorca, er altså heller ikke noget og råbe hurra for, selvom han har gjort det udemærket, trods klubbens situation.
Jeg forlanger mere end 1½ år i nogle af de tunge ligaer, før man kan kvalificere sig, som træner for det danske landshold.