d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1105106107108109167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26
Joined: Sep 25 2012
Gold: 0.00
Sep 26 2012 11:35am
hej fokes jeg sidder normalt med min WW Barb men jeg har ingen forstand på hvordan den er bedst med setup og andre sjove sager.
Mit gear det er ikke ret godt, og penge ved jeg ikke hvordan jeg skal farme.

Nogle der har nogle råd til en som er vildt ringe til at spille ?
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 26 2012 04:23pm
Så finder man occules ring + zuin armor i et game... Dog skod Roll på armor
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 27 2012 01:57pm
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Sep 27 2012 03:08pm
Quote (Steffer @ Sep 27 2012 09:57pm)


gg jewel i hjelmen
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 27 2012 03:10pm
Quote (exiter_dk @ Sep 27 2012 10:08pm)
gg jewel i hjelmen


Well tak.. Men nej :S :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 27 2012 03:17pm
Quote (Steffer @ Sep 27 2012 11:10pm)
Well tak.. Men nej :S :D


Crap first ring

e/ og lorte gloves Oo ingen str på dem

This post was edited by TheAngel on Sep 27 2012 03:18pm
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 27 2012 03:23pm
Quote (TheAngel @ Sep 27 2012 10:17pm)
Crap first ring

e/ og lorte gloves Oo ingen str på dem


Jeg upgradere når der er nogle der bare er ok.. Men alt er crap pt..

Men nej det er ikke det!
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Sep 27 2012 04:41pm
det jo ez. ingen ring på din enchanteress (staves)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 27 2012 10:44pm
Quote (Bjerre @ Sep 27 2012 11:41pm)
det jo ez. ingen ring på din enchanteress (staves)


Forkert igen..

Det måske nemmere hvis i ser det ingame! det er ikke så tydeligt her!
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Sep 27 2012 11:46pm
Quote (Steffer @ 28 Sep 2012 06:44)
Forkert igen..

Det måske nemmere hvis i ser det ingame! det er ikke så tydeligt her!


loh/ls?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1105106107108109167Next
Add Reply New Topic New Poll