d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1104105106107108167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Sep 25 2012 09:38am
Quote (TheAngel @ Sep 25 2012 05:31pm)
Spørgsmålet er også bare meget, om du vil have survivability, eller bare kunne dps amok.
Jeg har trodsalt over 700 allres med 50k life og kan buffe min dps op til 150k, med soul harvest og gruesome feast.


jamen jeg tænker lidt som dig.. okay liv, men ikke overkill .. god res. og god dps !
hvor meget står din wd dig i ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 25 2012 09:39am
Quote (morzak88 @ Sep 25 2012 05:38pm)
jamen jeg tænker lidt som dig.. okay liv, men ikke overkill .. god res. og god dps !
hvor meget står din wd dig i ?


Min står mig pt i noget der ligner 375 mill :) Så han har været dyr at lave, men kan være tingene er faldet lidt, siden jeg købte tingene jo :p
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Sep 25 2012 09:46am
Quote (TheAngel @ Sep 25 2012 05:39pm)
Min står mig pt i noget der ligner 375 mill :) Så han har været dyr at lave, men kan være tingene er faldet lidt, siden jeg købte tingene jo :p


kan være.. må undersøge lidt hvad jeg kan få :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 25 2012 09:51am
Quote (morzak88 @ Sep 25 2012 05:46pm)
kan være.. må undersøge lidt hvad jeg kan få :D


Thing of the deep = Must, i mine øjne :) de 20 radius er for NAICE
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Sep 25 2012 10:02am
Quote (TheAngel @ Sep 25 2012 05:51pm)
Thing of the deep = Must, i mine øjne :) de 20 radius er for NAICE


har kigget lidt på den ..
men køre lige nu 2 hander.. 400+ life og 1500 loh..
så ville godt finde et en hånd weap , og synes sgu ikk rigtig der er nogle med ordenlig dps. og bare lidt int, socket eller crit dmg på ... :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 25 2012 10:10am
Quote (morzak88 @ Sep 25 2012 06:02pm)
har kigget lidt på den ..
men køre lige nu 2 hander.. 400+ life og 1500 loh..
så ville godt finde et en hånd weap , og synes sgu ikk rigtig der er nogle med ordenlig dps. og bare lidt int, socket eller crit dmg på ... :(


LS virker super godt for en ok dps Wd, så det skal du lige huske på ^^
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Sep 25 2012 10:21am
Quote (TheAngel @ Sep 25 2012 06:10pm)
LS virker super godt for en ok dps Wd, så det skal du lige huske på ^^


kanon.. har lige købt mig et weap og off hand (thing of the deep) :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 25 2012 10:21am
Quote (morzak88 @ Sep 25 2012 06:21pm)
kanon.. har lige købt mig et weap og off hand (thing of the deep)  :D


Nu har du vel købt en ordenlig en så? xD
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Sep 25 2012 10:39am
Quote (TheAngel @ Sep 25 2012 06:21pm)
Nu har du vel købt en ordenlig en så? xD


tror jeg :P haha ..

thing of the deep har

89-285 dmg
165 Int
51 vita
crit-c 8.5 %
health golbe 3033
20 pick up yard
115 max mana.
og 11 mana reg.


1 hand mace. 1071,8 base dmg

261 min dmg
304 max dmg
48% dmg
101 int
146 vita
socket med 70 crit.dmg gem i .

synes det er okay..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 25 2012 10:46am
Quote (morzak88 @ Sep 25 2012 06:39pm)
tror jeg :P haha ..

thing of the deep har

89-285 dmg
165 Int
51 vita
crit-c 8.5 %
health golbe 3033
20 pick up yard
115 max mana.
og 11 mana reg.


1 hand mace. 1071,8 base dmg

261 min dmg
304 max dmg
48% dmg
101 int
146 vita
socket med 70 crit.dmg gem i .

synes det er okay..


Argh, den offhand er ikke specielt god ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1104105106107108167Next
Add Reply New Topic New Poll