Quote (berens @ Nov 17 2010 09:04pm)
ikke for sjovt han spiller i brøndby ( godt nok er det ham jeg bedst kan lide fra brøndby )
Det var fandme et dårligt spark, måske det var noget nervøsitet overfor Cech, men alligevel.
- Kan personligt ikke fordrage ham
