d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1104105106107108482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 17 2010 07:09am
Quote (EwA @ Nov 17 2010 01:05pm)
Juventus
Brøndby
Liverpool
Real Madrid
:D


:love:


Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 17 2010 07:12am
Quote (EwA @ Nov 17 2010 02:05pm)
Juventus
Brøndby
Liverpool
Real Madrid
:D


du er lidt skæv på den liste var :D?

Fiorentina <3
Fck <3
Man und <3
Barca <3
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 17 2010 12:31pm
Quote (EwA @ Nov 17 2010 02:05pm)
Juventus
Brøndby
Liverpool
Real Madrid
:D


Opdateret og bedre liste her ;)

FCK <3 :hail:
Barca <3 :hail:
Arsenal :thumbsup:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 17 2010 12:44pm
Brøndby :love:
Barca :love:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 17 2010 01:01pm
Quote (FamousDK @ Nov 17 2010 07:44pm)
Brøndby  :wallbash:
Barca :love:


Fiksede den lige for dig mate B)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 17 2010 01:19pm
Quote (Provo2100 @ Nov 17 2010 08:01pm)
Fiksede den lige for dig mate B)


lolz ^^!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 17 2010 02:03pm
Godt gået Krohn-dehli! meget flot straffespark -_-
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 17 2010 02:04pm
Quote (Provo2100 @ Nov 17 2010 09:03pm)
Godt gået Krohn-dehli! meget flot straffespark  -_-


:rofl:
ikke for sjovt han spiller i brøndby ( godt nok er det ham jeg bedst kan lide fra brøndby )
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 17 2010 02:05pm
Quote (berens @ Nov 17 2010 09:04pm)
:rofl:
ikke for sjovt han spiller i brøndby ( godt nok er det ham jeg bedst kan lide fra brøndby )


Det var fandme et dårligt spark, måske det var noget nervøsitet overfor Cech, men alligevel.
- Kan personligt ikke fordrage ham B)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 17 2010 02:06pm
Quote (Provo2100 @ Nov 17 2010 09:05pm)
Det var fandme et dårligt spark, måske det var noget nervøsitet overfor Cech, men alligevel.
- Kan personligt ikke fordrage ham B)


Så ikke selv sparket :) Men når der er straffe så skal den være der...

Cech er det ikke ham med den der kæmpe hjelm :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1104105106107108482Next
Add Reply New Topic New Poll