Quote (snenny @ Jan 22 2014 01:21am)
synes du også det er synd for rotterne, når vi slår dem ihjel? Prærieulvene ses som pest i mange stater, og derfor er det helt legalt, at Canada goose vælger, at slå dem ihjel for deres pels. Jeg synes dog det er forkert at sige han kan nå at returnere jakken, bare fordi han synes den er fed. Personligt støtter jeg dem heller ikke, men det er bare fordi jeg ikke er så meget for pels. Jeg drikker stadig kaffe og køber sko, der kommer fra underbetalte mennesker? Synes du ikke det er synd også? du køber vel ikke kun økologiske ting? Jeg køber også svinekød, der sikkert også kommer fra nogle grise fra dårlige forhold.
Så lad vær med at være så hellig, når jeg gætter på at du også er forbruger af ting, der kommer fra dårlige vilkår!
*Har jeg nogensinde sagt, at han skal returnere sin jakke nogen steder*?
Din sammenligner er intet argument for, hvad jeg har sagt? Du er helt fordrejet oppe i koglen, så det gør helt ondt at se på. Pointen er, at prærieulvene 'lider' inden deres død. Er det nødvendigt? Det forkerte er såmænd ikke, at de 'dør', hvilket dit snævre-syn åbenbart opfatter det som. Hvorvidt vi dræber rotter eller ej, har vel intet med sagen at gøre? - De lider forhåbentlig heller ikke inden deres død - eller det burde de i den grad ikke, selvom det nok er tilfældet i visse situationer!
Så håber snart, at du formår, at åbne dine øjne lidt op for, hvad der bliver skrevet om - i stedet for, at komme med nye tiltag hele tiden, som intet har med sagen at gøre? For ja, der er sgu MANGE ting, som ikke er helt efter håndbogen i denne verden - og synes uretfærdig på alle punkter. Så sæt dig ned, og tænk over tingene i stedet for - det synes du, at have en smule bedre af.
Hvis du absolut ville diskuterer dette emne videre. Så lav ét nyt topic om sagen, eller skriv en besked. For synes ærlig talt, at det går lidt udover netop dette topic og dets formål.
This post was edited by nito5240 on Jan 22 2014 05:29am