d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev1103104105106107195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 01:18pm
Quote (bettelap @ Oct 9 2011 08:11pm)
well, jeg træner da, men som om der ikk rigtigt er nogle som gør det ^^


Er det sådan, at du kan lave/hjælpe med en træningsplan?
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 9 2011 01:40pm
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 08:18pm)
Er det sådan, at du kan lave/hjælpe med en træningsplan?


Spørg vejlederne i dit center :D ?
det kan de da gøre ^^
men, kig i nogle post før i den her, der er vist mange der har spurgt om en, tror måske en har postet et her inde i den her tråd :D
men, ellers sprøg i det her topic ;)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=21269614&f=60&o=0

det er vist en der har forstand på sådan noget :D
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 02:06pm
Quote (bettelap @ Oct 9 2011 08:40pm)
Spørg vejlederne i dit center :D ?
det kan de da gøre ^^
men, kig i nogle post før i den her, der er vist mange der har spurgt om en, tror måske en har postet et her inde i den her tråd :D
men, ellers sprøg i det her topic ;)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=21269614&f=60&o=0

det er vist en der har forstand på sådan noget :D


Man skal betale for at få lavet et skema/træningsplan i FitnessDk..
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 9 2011 02:17pm
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 09:06pm)
Man skal betale for at få lavet et skema/træningsplan i FitnessDk..


ahh, nedern :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 9 2011 03:17pm
Quote (Gerner @ 9 Oct 2011 21:18)
Er det sådan, at du kan lave/hjælpe med en træningsplan?


Hvor mange dage har du tænkt dig at træne om ugen?

Du kan også tjekke det her forum ud :
http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=60
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Oct 9 2011 04:57pm
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 08:18pm)
Er det sådan, at du kan lave/hjælpe med en træningsplan?


piece of cake,
uge 1 -2 dag1 bryst ben triceps
dag2 ryg skuldre nakke biceps
dag 3 pause
dag 4 + 5 samme igen, og evt 6 7 samme :) 1-2 pause om ugen er nok

uge 4
dag1 ben skuldre nakke
dag2 bryst triceps
dag3 ryg biceps
dag4 skemaet forfra og dag7 pause

uge 6
dag1 ben bryst
dag2 nakke ben triceps
dag3 ryg skuldre

samme over igen :) kør samme program 2 uger og skift igen, husk bænkpress, dødløft squat :) tre basale øvelser som styrker hele din krop :)

evt kør 1 uge tungt f.eks. 4 sæt 6 rep 1 normal uge 4 sæt 12 rep :)
husk at varriere med forskellige øvelser også ;) og mave kan du tage hver dag det np.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 11 2011 02:03am
Nogle der har nogle gode øvelser til ryg og nakke og skuldre ? :D
mangler lidt øvelser jeg kan lave når jeg er ude og træne det ^^
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Oct 12 2011 07:29am
Nu har jeg endelig besluttet mig for at jeg skal begynde at styrketræne og har tabt en del kilo så er klar nu.


De sidste par dage har jeg kigget alle de 105 sider igennem for at finde ud af hvad der er blevet skrevet osv.



Vil gerne træne derhjemme jeg så noget tidligere med en bænk osv. Er der nogen der kan give link til de maskiner jeg har brug for? og et trænings program som passer til de maskiner?
Vil starte med at træne 3 gange om ugen har mandag,tirsdag,onsdag, torsdag og søndag til rådighed.

Er 17 år 170 høj og vejer ca. 60-65kg

Efter hvad jeg har læst ville jeg nok lave min kostplan sådan her:

07:00: Havregryn med rosiner og lidt nødder.
9:50: 2 stykker frugt.
11:40: pasta salat med kylling eller grov brød med kylling eller tun.

Mere kunne jeg ikke helt finde på :)

Men regner med at spise 1-2 rugbrød med leverpostej / kylling før træning.
Også noget frugt efter træning.

Ville lige høre hvad i synes?

Og har jeg brug for protein pulver? og skal jeg også tage protein pulver de dage hvor jeg ikke træner?

Og fiskeolie har jeg brug for det?


Har kigget lidt på No-xplode, superpump og noget der mener body amplifier mener jeg nok :) er der nogle af jer der har erfaring med nogle af de produkter og som kan anbefale dem? :-)


Håber meget på nogle gode svar :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 12 2011 09:50am
Quote (bettelap @ Oct 11 2011 09:03am)
Nogle der har nogle gode øvelser til ryg og nakke og skuldre ? :D
mangler lidt øvelser jeg kan lave når jeg er ude og træne det ^^


Headspin ! det øver det hele + mave :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 12 2011 10:01am
Quote (Mo4NL @ Oct 12 2011 02:29pm)
Mere kunne jeg ikke helt finde på :)

Men regner med at spise 1-2 rugbrød med leverpostej / kylling før træning.
Også noget frugt efter træning.

Ville lige høre hvad i synes?

:)


du skal spise lidt før træning, såsom en banan / pære og 1/4 L juice

og så EFTER træning, så har dine muskler brug for nogen proteiner for at musklerne kan have noget at arbejde med.
en makral mad og et glas matilde kakao efter træning er den klassiske mad+drikke efter træning.
- kilde, jeg har været soldat og trænet meget med gode fitness instruktører.

/e
SRY jeg skrev 2 posts :( - troede der var en som havde svaret ! sry sry sry.

This post was edited by eLmasten on Oct 12 2011 10:02am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1103104105106107195Next
Add Reply New Topic New Poll