Nu har jeg endelig besluttet mig for at jeg skal begynde at styrketræne og har tabt en del kilo så er klar nu.
De sidste par dage har jeg kigget alle de 105 sider igennem for at finde ud af hvad der er blevet skrevet osv.
Vil gerne træne derhjemme jeg så noget tidligere med en bænk osv. Er der nogen der kan give link til de maskiner jeg har brug for? og et trænings program som passer til de maskiner?
Vil starte med at træne 3 gange om ugen har mandag,tirsdag,onsdag, torsdag og søndag til rådighed.
Er 17 år 170 høj og vejer ca. 60-65kg
Efter hvad jeg har læst ville jeg nok lave min kostplan sådan her:
07:00: Havregryn med rosiner og lidt nødder.
9:50: 2 stykker frugt.
11:40: pasta salat med kylling eller grov brød med kylling eller tun.
Mere kunne jeg ikke helt finde på

Men regner med at spise 1-2 rugbrød med leverpostej / kylling før træning.
Også noget frugt efter træning.
Ville lige høre hvad i synes?
Og har jeg brug for protein pulver? og skal jeg også tage protein pulver de dage hvor jeg ikke træner?
Og fiskeolie har jeg brug for det?
Har kigget lidt på No-xplode, superpump og noget der mener body amplifier mener jeg nok

er der nogle af jer der har erfaring med nogle af de produkter og som kan anbefale dem? :-)
Håber meget på nogle gode svar
