d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102910301031103210331597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 08:18am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 04:17pm)
Ikke helt!
Skal også lige genoverveje det chance guards der, er ikke helt sikker på dem :P


Lav dog en tal sorc :unsure: De altså nice!!
Og giver nemt 250 mf +
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Nov 18 2011 08:20am
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 04:18pm)
Lav dog en tal sorc :unsure: De altså nice!!
Og giver nemt 250 mf +

Kører 3 tal dele :)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2011 08:20am
Quote (Kakaomanden @ 18 Nov 2011 15:17)
Ikke helt!
Skal også lige genoverveje det chance guards der, er ikke helt sikker på dem :P


Jeg har så småt opgivet at MF, jeg får alligevel ikke tid til det. Stefan gider heller ikke give mig nogle Enigma, han er bare så tarvelig !.
Altså jeg har et spirit hvis du needer, det er 35 fcr, 110 mana, 6 magic. :)

E: I know, det er ikke en trade chat, men nu kunne jeg lige så godt lige smide det til ham herinde.

This post was edited by Sometimes on Nov 18 2011 08:21am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 08:21am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 04:20pm)
Kører 3 tal dele :)


Med fuldt sæt kan du ramme 105 fcr mate :)
Bare i tal items har du jo ca 23x mf eller noget, med ptopaz og ist, nagals og Gheeds, + wt rammer du hurtigt 350 - 400 mf ^^
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Nov 18 2011 08:28am
Quote (Sometimes @ Nov 18 2011 04:20pm)
Jeg har så småt opgivet at MF, jeg får alligevel ikke tid til det. Stefan gider heller ikke give mig nogle Enigma, han er bare så tarvelig !.
Altså jeg har et spirit hvis du needer, det er 35 fcr, 110 mana, 6 magic. :)

E: I know, det er ikke en trade chat, men nu kunne jeg lige så godt lige smide det til ham herinde.

Han er pisse kedelig, er han!
Kan godt være jeg needer det, lavede selv lige et 25% xD
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 04:21pm)
Med fuldt sæt kan du ramme 105 fcr mate :)
Bare i tal items har du jo ca 23x mf eller noget, med ptopaz og ist, nagals og Gheeds, + wt rammer du hurtigt 350 - 400 mf ^^

Bryder mig ikke rigtigt om full tals!
Når også nemt 105 fcr + 400 mf uden :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 08:31am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 04:28pm)
Han er pisse kedelig, er han!
Kan godt være jeg needer det, lavede selv lige et 25% xD

Bryder mig ikke rigtigt om full tals!
Når også nemt 105 fcr + 400 mf uden :)


Tal set er nice og pwn :(
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2011 08:34am
Quote (Kakaomanden @ 18 Nov 2011 15:28)
Han er pisse kedelig, er han!
Kan godt være jeg needer det, lavede selv lige et 25% xD

Bryder mig ikke rigtigt om full tals!
Når også nemt 105 fcr + 400 mf uden :)


Du siger bare til, jeg tror ikke jeg sælger der til andre foreløbigt, så når du needer smider du bare en pm :D
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 18 2011 08:35am
Dejligt at være kort håret igen <3
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 09:20am
The way of killing rands Exp shrine stealers:

Join with soso, host nap.
Load MH, wait for nap to unhost, tele baal - KILL

T4t GOLD :D
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2011 09:21am
Så er jeg nede under 10 fg igen , all in all god dag so far

Så er bekræftigelsen på Læreuddannelsen sendt afsted :thumbsup:

Om 2 dage er jeg bekræftet og så er mit liv mere eller mindre på skinner igen de næste 4 år ! :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102910301031103210331597Next
Closed New Topic New Poll