d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1102103104105106167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 21 2012 08:06am
Quote (Steffer @ Sep 21 2012 04:05pm)
Monk kunne da clear stort set lige så hurtigt


Med gear der koster 10x så meget, hvis ikke mere
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 21 2012 08:10am
Quote (Steffer @ 21 Sep 2012 13:15)
Ja :) men stadig :)



Jeg forstår ikke hvis du mener at det er unfair der kommer et nerf i den retning, det var alt for godt.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 21 2012 09:09am
Sådan! så virker computeren sgu igen :D
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 22 2012 04:13am
Endelig lidt lækkert... De må da være en del værd... Jeg tænker fire monk..

Hvad tror i value er?

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 23 2012 05:17am
Quote (Steffer @ Sep 22 2012 12:13pm)
Endelig lidt lækkert... De må da være en del værd... Jeg tænker fire monk..

Hvad tror i value er?

http://imageshack.us/a/img213/8297/screenshot000ne.jpg


Alt for meget Oo
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 23 2012 06:06am
Quote (TheAngel @ Sep 23 2012 12:17pm)
Alt for meget Oo


:) lidt ærgerligt med det LOw All res roll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 23 2012 06:08am
Quote (Steffer @ Sep 23 2012 02:06pm)
:) lidt ærgerligt med det LOw All res roll


Nah, eller jo lidt ^^ men satan, de nice!!!

Så der satme opgraderet! :D ny stol og en ny skærm B)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 23 2012 07:18am
Quote (TheAngel @ Sep 23 2012 01:08pm)
Nah, eller jo lidt ^^ men satan, de nice!!!

Så der satme opgraderet! :D ny stol og en ny skærm B)


Lækkert ;)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 23 2012 10:26am
Fuck hvor er loots bare crap for tiden :/
Finder Nada og en fucking skid -__-
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 23 2012 11:43am
Quote (TheAngel @ 23 Sep 2012 17:26)
Fuck hvor er loots bare crap for tiden :/
Finder Nada og en fucking skid -__-



Har fundet 4 legendaries idag, hvoraf 3 var dårlige.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102103104105106167Next
Add Reply New Topic New Poll