☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev
1
102
103
104
105
106
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 37695
Replies: 1667
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1031
Sep 21 2012 08:06am
Quote (Steffer @ Sep 21 2012 04:05pm)
Monk kunne da clear stort set lige så hurtigt
Med gear der koster 10x så meget, hvis ikke mere
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#1032
Sep 21 2012 08:10am
Quote (Steffer @ 21 Sep 2012 13:15)
Ja
men stadig
Jeg forstår ikke hvis du mener at det er unfair der kommer et nerf i den retning, det var alt for godt.
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1033
Sep 21 2012 09:09am
Sådan! så virker computeren sgu igen
Steffer
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#1034
Sep 22 2012 04:13am
Endelig lidt lækkert... De må da være en del værd... Jeg tænker fire monk..
Hvad tror i value er?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1035
Sep 23 2012 05:17am
Quote (Steffer @ Sep 22 2012 12:13pm)
Endelig lidt lækkert... De må da være en del værd... Jeg tænker fire monk..
Hvad tror i value er?
http://imageshack.us/a/img213/8297/screenshot000ne.jpg
Alt for meget Oo
Steffer
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#1036
Sep 23 2012 06:06am
Quote (TheAngel @ Sep 23 2012 12:17pm)
Alt for meget Oo
lidt ærgerligt med det LOw All res roll
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1037
Sep 23 2012 06:08am
Quote (Steffer @ Sep 23 2012 02:06pm)
lidt ærgerligt med det LOw All res roll
Nah, eller jo lidt ^^ men satan, de nice!!!
Så der satme opgraderet!
ny stol og en ny skærm
Steffer
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#1038
Sep 23 2012 07:18am
Quote (TheAngel @ Sep 23 2012 01:08pm)
Nah, eller jo lidt ^^ men satan, de nice!!!
Så der satme opgraderet!
ny stol og en ny skærm
Lækkert
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1039
Sep 23 2012 10:26am
Fuck hvor er loots bare crap for tiden :/
Finder Nada og en fucking skid -__-
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#1040
Sep 23 2012 11:43am
Quote (TheAngel @ 23 Sep 2012 17:26)
Fuck hvor er loots bare crap for tiden :/
Finder Nada og en fucking skid -__-
Har fundet 4 legendaries idag, hvoraf 3 var dårlige.
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
102
103
104
105
106
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact