Quote (Kaner @ Dec 4 2011 12:15pm)
Gl med den første !

Den anden ser ok ud

Heheh, håber bare så meget brøndby taber

men jo, lyngby kampen er svær, men de laver sku en sensation på hjemmebane hvert halve år, så hvorfor ikke lige idag

Quote (berens @ Dec 4 2011 12:18pm)
Man har for mange penge hvis man oddser sådan en som den første

Neej da, laver tit odds 100-200 for 200-300 kr, en eller anden dag sker det ;D for en 4 mdr siden ramte jeg odds 471 for 50 kr ;D 6 kampe btw, 2 af dem gik hjem i overtiden, skal nok lige vise kupon, den ligger et eller andet sted på min acc ;D