☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Officiel Trænings Chat
Prev
1
102
103
104
105
106
195
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 56342
Replies: 1941
Track Topic
Raavigc
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold
:
3,135.00
#1031
Sep 24 2011 06:15am
Quote (bettelap @ 24 Sep 2011 13:06)
Okay, tak
Her
http://www.bodylab.dk/shop/fedttang-321p.html
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1032
Sep 24 2011 10:24am
Quote (Raavigc @ Sep 24 2011 01:15pm)
Her
http://www.bodylab.dk/shop/fedttang-321p.html
Tak Tak
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#1033
Sep 24 2011 10:57am
Quote (Raavigc @ 24 Sep 2011 14:15)
Her
http://www.bodylab.dk/shop/fedttang-321p.html
Det der, det er noget pjat..
Marquina
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold
:
2,589.10
#1034
Sep 24 2011 12:21pm
er bodylab ikke generalt noget pjat? ^^
Raavigc
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold
:
3,135.00
#1035
Sep 25 2011 07:27am
Quote (MrLennon @ 24 Sep 2011 18:57)
Det der, det er noget pjat..
Og argumentet for det er pjat?
Den er billig og giver klart bedre/mere nøjagtig måling end fra en vægt.
Raavigc
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold
:
3,135.00
#1036
Sep 25 2011 07:28am
Quote (Marquina @ 24 Sep 2011 20:21)
er bodylab ikke generalt noget pjat? ^^
Om bodylab er?
Hvad gør deres produkter ringere end andres af samme slags?
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1037
Sep 25 2011 07:48am
Quote (Raavigc @ 25 Sep 2011 15:28)
Om bodylab er?
Hvad gør deres produkter ringere end andres af samme slags?
Indpakningen?
Raavigc
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold
:
3,135.00
#1038
Sep 25 2011 07:55am
Quote (Monze @ 25 Sep 2011 15:48)
Indpakningen?
Ja det må være der den ligger!:p
Gerner
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold
:
0.00
#1039
Oct 9 2011 12:58pm
Er i stadig aktive herinde? Eller er det her topic dødt?
Kunne nemlig godt bruge noget hjælp med min træning
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1040
Oct 9 2011 01:11pm
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 07:58pm)
Er i stadig aktive herinde? Eller er det her topic dødt?
Kunne nemlig godt bruge noget hjælp med min træning
well, jeg træner da, men som om der ikk rigtigt er nogle som gør det ^^
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
102
103
104
105
106
195
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact