Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 06:38pm)
Vingaards var ikke bedre

Jo det synes jeg sgu den var.
- Også når man tænker på hvordan hele målet er skabt, fandme verdensklasse.
Frisparksmål ser man fandme hele tiden, måske ikke ligeså meget i superligaen, men de er så småt på vej.