d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1102103104105106482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 08:56am
Quote (Tupac93 @ Nov 16 2010 02:54pm)
jeg sku da ligeglad med tupac :lol: ?


er jeg også i den grad :)
Det er min kammerat så ikk han har tattoveret Tupac på sit håndled
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 16 2010 08:56am
Quote (FamousDK @ 16 Nov 2010 15:56)
er jeg også i den grad :)
Det er min kammerat så ikk han har tattoveret Tupac på sit håndled


:wallbash: :lol:

This post was edited by Tupac93 on Nov 16 2010 08:57am
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 16 2010 09:05am
Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 03:56pm)
er jeg også i den grad :)
Det er min kammerat så ikk han har tattoveret Tupac på sit håndled


og det skulle vi vide fordi?
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 11:22am
Quote (berens @ Nov 16 2010 03:05pm)
og det skulle vi vide fordi?


Det var ikk en hentydning til dig..
Jeg snakkede med tupac93 og tror han fattede meningen i det
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 11:34am
Btw guys, hva skete der for at Krohn-dehli vandt årets mål 2010?
- Vingaards var sgu en del bedre synes jeg!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 11:34am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 05:34pm)
Btw guys, hva skete der for at Krohn-dehli vandt årets mål 2010?
- Vingaards var sgu en del bedre synes jeg!


Krohn-Dehli :love:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 16 2010 11:34am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 06:34pm)
Btw guys, hva skete der for at Krohn-dehli vandt årets mål 2010?
- Vingaards var sgu en del bedre synes jeg!


syntes krohn-dehlis var klasse :drool:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 11:36am
Quote (berens @ Nov 16 2010 06:34pm)
syntes krohn-dehlis var klasse :drool:


Tjaa, men Vingaards var bedre imo.
- Samme gælder Ståle, han skulle havde haft vundet årets træner 2010.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 11:38am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 05:36pm)
Tjaa, men Vingaards var bedre imo.
- Samme gælder Ståle, han skulle havde haft vundet årets træner 2010.


Vingaards var ikke bedre :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 11:40am
Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 06:38pm)
Vingaards var ikke bedre :D


Jo det synes jeg sgu den var.
- Også når man tænker på hvordan hele målet er skabt, fandme verdensklasse.

Frisparksmål ser man fandme hele tiden, måske ikke ligeså meget i superligaen, men de er så småt på vej.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102103104105106482Next
Add Reply New Topic New Poll