Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 03:21pm)
Synes det nice gjort ^^^^^^^^^^^^^^^^^
3 Bruger(e) læser dette topic (0 Gæster og 0 Anonyme Brugere): TheAngel,
Kakaomanden, exiter_dk

Får du lvlet? ^^
Jo da, min sorc er lvl 75 nu ^^
Har fået lidt items, får lidt mere om lidt

Så er jeg snart klar til at lege lidt!