d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102710281029103010311597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 18 2011 06:45am
FUCK NEJ GRÆDER GRÆDER GRÆDER GRÆDER!!!! :cry:

Så kommer min lillebror ind til mig i stuen med mit Skyrim til Ps3

"Se mathias jeg har knækket det" JEG FUCKING GRÆDER ! :cry:


e/ Så der da mere tid til mit fifa s;

This post was edited by PoD_Clan on Nov 18 2011 06:47am
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Nov 18 2011 07:02am
Quote (PoD_Clan @ Nov 18 2011 02:45pm)
FUCK NEJ GRÆDER GRÆDER GRÆDER GRÆDER!!!!  :cry:

Så kommer min lillebror ind til mig i stuen med mit Skyrim til Ps3

"Se mathias jeg har knækket det" JEG FUCKING GRÆDER !  :cry:


e/ Så der da mere tid til mit fifa s;


wtf? Han er OND!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 07:21am
Quote (exiter_dk @ Nov 18 2011 03:02pm)
wtf? Han er OND!


Synes det nice gjort ^^^^^^^^^^^^^^^^^


3 Bruger(e) læser dette topic (0 Gæster og 0 Anonyme Brugere): TheAngel, Kakaomanden, exiter_dk

:hello:
Får du lvlet? ^^
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 18 2011 07:23am
Quote (exiter_dk @ Nov 18 2011 02:02pm)
wtf? Han er OND!


OND HAN ER MERE END DET OG SÅ ER HAN 3 ÅR han sagde faktisk "Se mathias jeg har gjort det samme som fifa 11"
Member
Posts: 15,940
Joined: Jan 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 18 2011 07:30am
Quote (PoD_Clan @ Nov 18 2011 02:23pm)
OND HAN ER MERE END DET OG SÅ ER HAN 3 ÅR han sagde faktisk "Se mathias jeg har gjort det samme som fifa 11"


Løgner :rolleyes: ??

Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 02:21pm)
Synes det nice gjort ^^^^^^^^^^^^^^^^^


3 Bruger(e) læser dette topic (0 Gæster og 0 Anonyme Brugere): TheAngel, Kakaomanden, exiter_dk

:hello:
Får du lvlet? ^^


Jeg er også nice !! :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 07:38am
Quote (Vanni @ Nov 18 2011 03:30pm)
Løgner :rolleyes: ??



Jeg er også nice !! :D


Du er altid nice ja :wub:
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2011 07:48am
Weekend, en tur til staden med drengene i aften, meget bedre bliver det vel ikke :D
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Nov 18 2011 07:57am
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 03:21pm)
Synes det nice gjort ^^^^^^^^^^^^^^^^^


3 Bruger(e) læser dette topic (0 Gæster og 0 Anonyme Brugere): TheAngel, Kakaomanden, exiter_dk

:hello:
Får du lvlet? ^^

Jo da, min sorc er lvl 75 nu ^^
Har fået lidt items, får lidt mere om lidt :P

Så er jeg snart klar til at lege lidt!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 18 2011 07:58am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 01:57pm)
Jo da, min sorc er lvl 75 nu ^^
Har fået lidt items, får lidt mere om lidt :P

Så er jeg snart klar til at lege lidt!


Nørd :O
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 08:05am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 03:57pm)
Jo da, min sorc er lvl 75 nu ^^
Har fået lidt items, får lidt mere om lidt :P

Så er jeg snart klar til at lege lidt!


Geek'd :ph34r:

Quote (KaSinKia @ Nov 18 2011 03:58pm)
Nørd :O


Double geek :wub:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102710281029103010311597Next
Closed New Topic New Poll