d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102610271028102910301597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 06:10am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 01:09pm)
what the F*ck !


Alkohol har meget mere effekt hvis du indtager det i rumpetten.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Nov 18 2011 06:11am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 02:09pm)
what the F*ck !

I ain't even shittin' you.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:25am
Quote (GnaWz @ Nov 18 2011 01:10pm)
Alkohol har meget mere effekt hvis du indtager det i rumpetten.


men jeg har fandme grænser!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 06:26am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 01:25pm)
men jeg har fandme grænser!


Mig og nogle venner hældte en gang en halv flaske Smirn Off ned i min vens numse da han var passed out til en fest.
Han havde mega skidt dagen efter. Og var lidt mopset :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:28am
Quote (GnaWz @ Nov 18 2011 01:26pm)
Mig og nogle venner hældte en gang en halv flaske Smirn Off ned i min vens numse da han var passed out til en fest.
Han havde mega skidt dagen efter. Og var lidt mopset :D


du dræber mig af grin i tysk timen xD
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 06:29am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 01:28pm)
du dræber mig af grin i tysk timen xD


Lol, så er det heldigt jeg skal videre til styrketræning :D Hyg dig med din tysktime og min numsehistorie.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:30am
Quote (GnaWz @ Nov 18 2011 01:29pm)
Lol, så er det heldigt jeg skal videre til styrketræning :D Hyg dig med din tysktime og min numsehistorie.


min ven brækkede sig engang ud over en anden fordi han var gået kold
det var med vilje :D
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Nov 18 2011 06:32am
fodbad i husholdning sprit bro
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:32am
Quote (crazysmoker92 @ Nov 18 2011 01:32pm)
fodbad i husholdning sprit bro


hvorfor et fodbad ._. ?
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Nov 18 2011 06:37am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 12:32pm)
hvorfor et fodbad ._. ?


Quote: 40% ER LAVT IMO
fodbad. get drunk
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102610271028102910301597Next
Closed New Topic New Poll