d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102510261027102810291597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 06:02am
Nogen der lige hurtigt kan klippe den her ud og sætte den på en helt sort baggrund?
http://images.wikia.com/pokemon/images/5/50/Arcanine.png

Tænkte at det var for meget at oprette en tråd for på GFX Request forummet.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:03am
nogen der ved hvor der bliver forhandlet absint?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 06:06am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 02:03pm)
nogen der ved hvor der bliver forhandlet absint?


Tyskland. Det ulovligt i danmark :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:06am
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 01:06pm)
Tyskland. Det ulovligt i danmark :)


amen ...

så bliver det ikke en mega brandert alligvel -.-
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 06:07am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 02:06pm)
amen ...

så bliver det ikke en mega brandert alligvel -.-


:rofl:
Drik du bare absint.. Kan garantere dig for du ikke husker noget dagen efter og det pisse farligt, hvis du får fat i det rigtige.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:08am
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 01:07pm)
:rofl:
Drik du bare absint.. Kan garantere dig for du ikke husker noget dagen efter og det pisse farligt, hvis du får fat i det rigtige.


er bare træt af ikke at blive stiv nok til at være helt væk -.-
jeg prøver virkelig!
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Nov 18 2011 06:08am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 02:06pm)
amen ...

så bliver det ikke en mega brandert alligvel -.-

Du kan da godt blive voldsomt fuld uden absinth?
Tag en tampon, dyp den i vodka, smæk den op i numsen.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 06:08am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 02:08pm)
er bare træt af ikke at blive stiv nok til at være helt væk -.-
jeg prøver virkelig!


1 - 2 shot absint, så du væk - lover jeg dig :rofl:
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 06:09am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 01:06pm)
amen ...

så bliver det ikke en mega brandert alligvel -.-

Quote
Det, der gør Absinth så vildt iforhold til andre drikke er at det indeholder tujone, som er et ekstrakt fra malurt. Det er det, der giver en noget speciel følelse. I gamle dage var der MEGET tujone i, men det er der ikke mere, så det er IKKE skadeligt mere.

De fleste Absinth drikke er på rimelig høj alkohol procent. MIn her er på 50% ca, men man kan få dem op til 9x%

Jeg synes ik det smager skidegodt og jeg får ikke mere ud af det end med andet alkohol, men nu er min også købt i tyskland, så den er nok ik så stærk på tujone.

Overstående er citat fra hol.dk
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 06:09am
Quote (Kakaomanden @ Nov 18 2011 01:08pm)
Du kan da godt blive voldsomt fuld uden absinth?
Tag en tampon, dyp den i vodka, smæk den op i numsen.


what the F*ck !
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102510261027102810291597Next
Closed New Topic New Poll