d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102110221023102410251597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2011 02:16am
Altså fik lavet en signature for 150 fg . så bryder den reglerne....

Ham der lavede den last seen 5 days . Lort =(

Så for now har jeg ingen sig :p

Håber jeres dag er startet bedre end min ;d
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Nov 18 2011 02:17am
Quote (Crozer @ Nov 18 2011 10:16am)
Altså fik lavet en signature for 150 fg . så bryder den reglerne....

Ham der lavede den last seen 5 days . Lort =(

Så for now har jeg ingen sig :p

Håber jeres dag er startet bedre end min ;d


giv mig signature og jeg skal se hvad jeg kan gøre .
kan godt gøre det loveligt uden problemer ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 02:17am
Quote (ziux @ Nov 18 2011 09:06am)
Godmorgen drenge..

Nu er det dælme for meget, Kira89 reportede mig igår, ikke engang i S/A?
Han lavede bare et service hvor han skrev at jeg var en unperm as perm seller?

Så er det vel iorden at jeg har reportet ham i S/A for a fake en beskyldning?


så du jeg skrev at han skulle holde sin kæft i det :hug: ?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 02:27am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 09:17am)
så du jeg skrev at han skulle holde sin kæft i det :hug: ?


Så blev din articuno-sig færdig kan jeg se. Nice nok :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 02:52am
Quote (GnaWz @ Nov 18 2011 09:27am)
Så blev din articuno-sig færdig kan jeg se. Nice nok :)


hvad sys du om den :)?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2011 03:00am
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 03:33am)


Read guys :ph34r:
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2011 03:01am
Quote (The_Sigan @ 18 Nov 2011 10:17)
giv mig signature og jeg skal se hvad jeg kan gøre .
kan godt gøre det loveligt uden problemer ;)




Her er den ]http://i39.tinypic.com/qx2t74.png

:) tak
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Nov 18 2011 03:02am
Quote (Crozer @ Nov 18 2011 11:01am)
http://i39.tinypic.com/qx2t74.png


Her er den ]http://i39.tinypic.com/qx2t74.png

:) tak


uhmm . sorry breh kan ikke gøre noget ved pop out signatures :/

hvis det havde været png og et normalt signature kunne jeg :S
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 18 2011 03:07am
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 18 2011 03:10am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 09:52am)
hvad sys du om den :)?


Den er nice nok, men hader fugles hoveder generelt, så måske havde den været federe med hele fuglen på, med vingerne poppende ud.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102110221023102410251597Next
Closed New Topic New Poll