Quote (ziux @ Nov 18 2011 10:06am)
Godmorgen drenge..
Nu er det dælme for meget, Kira89 reportede mig igår, ikke engang i S/A?
Han lavede bare et service hvor han skrev at jeg var en unperm as perm seller?
Så er det vel iorden at jeg har reportet ham i S/A for a fake en beskyldning?
nope der er ikke noget du kan gøre ved det så vidt jeg ved . men du kan altid ha spam i dit signature hvor du siger han lyver og sårn
men hvis han laver en topic i s/a er du velkommen til at spamme der inde ^^