d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1102010211022102310241597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Nov 18 2011 01:11am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 09:10am)
morgen :)


morgen :P sovt godt ? :huh:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 01:14am
Quote (The_Sigan @ Nov 18 2011 08:11am)
morgen :P sovt godt ? :huh:


ja
men fik skældud af mor imorges

/flash new sig
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Nov 18 2011 01:19am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 09:14am)
ja
men fik skældud af mor imorges

/flash new sig


hvorfor ? wanked in your socks ? :P
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Nov 18 2011 01:23am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 07:14am)
ja
men fik skældud af mor imorges

/flash new sig


Dit nye sig er 16 gange bedre end dit gamle.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 01:23am
Quote (The_Sigan @ Nov 18 2011 08:19am)
hvorfor ? wanked in your socks ? :P


dog ikke :)

Quote (Headshot @ Nov 18 2011 08:23am)
Dit nye sig er 16 gange bedre end dit gamle.


imo 17 gange bedre ;)
men hvis du sys 16 :D

This post was edited by peanutboobs on Nov 18 2011 01:24am
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Nov 18 2011 01:27am
Quote (peanutboobs @ Nov 18 2011 07:23am)
dog ikke :)



imo 17 gange bedre ;)
men hvis du sys 16 :D


nu er det 13 gange bedre, sad story sonyboy
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 18 2011 01:29am
Quote (Headshot @ Nov 18 2011 08:27am)
nu er det 13 gange bedre, sad story sonyboy


:mellow:
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Nov 18 2011 02:06am
Godmorgen drenge..

Nu er det dælme for meget, Kira89 reportede mig igår, ikke engang i S/A?
Han lavede bare et service hvor han skrev at jeg var en unperm as perm seller?

Så er det vel iorden at jeg har reportet ham i S/A for a fake en beskyldning?
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Nov 18 2011 02:13am
Quote (ziux @ 18 Nov 2011 10:06)
Godmorgen drenge..

Nu er det dælme for meget, Kira89 reportede mig igår, ikke engang i S/A?
Han lavede bare et service hvor han skrev at jeg var en unperm as perm seller?

Så er det vel iorden at jeg har reportet ham i S/A for a fake en beskyldning?


Fake accuastion kan man blive locked for. fandt jeg selv ud af :D

Så pas på med det^^
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Nov 18 2011 02:14am
Quote (ziux @ Nov 18 2011 10:06am)
Godmorgen drenge..

Nu er det dælme for meget, Kira89 reportede mig igår, ikke engang i S/A?
Han lavede bare et service hvor han skrev at jeg var en unperm as perm seller?

Så er det vel iorden at jeg har reportet ham i S/A for a fake en beskyldning?


nope der er ikke noget du kan gøre ved det så vidt jeg ved . men du kan altid ha spam i dit signature hvor du siger han lyver og sårn
men hvis han laver en topic i s/a er du velkommen til at spamme der inde ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1102010211022102310241597Next
Closed New Topic New Poll