d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1101102103104105167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 18 2012 09:54am
Quote (Reezes @ Sep 18 2012 05:50pm)
Monks er den værste farming class i spillet atm, så ikke lav sådan en, især ikke hvis OwE bliver nerfed, min monk er bare for højt paragon level nu til at jeg gider at skifte, må vel bare se hvad tiden bringer ;)

Monks er dog SUPER lækre til group play, så hvis du vil spille med mates og de ikke er monks så er en monk et fint valg


jeg har en mate med en psyko monk, men ja... det kræver man bruger vildt mange penge i sin monk, hvis man vil have noget ud af den :p
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Sep 18 2012 11:37am
Nogle DH's eller monks herinde?



Hvad er disse værd?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 21 2012 12:53am
Quote (TheAngel @ Sep 21 2012 02:23am)


Barb nerf zzzzzz
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 21 2012 03:47am
Quote (TheAngel @ 21 Sep 2012 02:23)



Det lyder fandme godt!
Dog er det trist hvis det betyder at det bliver "meningsløst" at farme act 1 og 2.
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 21 2012 05:11am
Quote (Whyred @ Sep 21 2012 10:47am)
Det lyder fandme godt!
Dog er det trist hvis det betyder at det bliver "meningsløst" at farme act 1 og 2.


Det lyder skidt for min barb men det går nok..

Fandt lige et belt fra cydea

222 str
60 vita
55 All res
2.8 life steal
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 21 2012 05:13am
Quote (Steffer @ 21 Sep 2012 12:11)
Det lyder skidt for min barb men det går nok..

Fandt lige et belt fra cydea

222 str
60 vita
55 All res
2.8 life steal


Det betyder nok højest at barbs bliver lidt langsommere, hvad der er fair.
Lækkert bælte.
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 21 2012 06:15am
Quote (Whyred @ Sep 21 2012 12:13pm)
Det betyder nok højest at barbs bliver lidt langsommere, hvad der er fair.
Lækkert bælte.


Ja :) men stadig :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 21 2012 06:16am
Quote (Steffer @ Sep 21 2012 02:15pm)
Ja :) men stadig :)


Men stadig hvad?
Det var jo ikke fair at barbs var overall double så hurtige og double så billige som alle andre chars :)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 21 2012 08:05am
Quote (TheAngel @ Sep 21 2012 01:16pm)
Men stadig hvad?
Det var jo ikke fair at barbs var overall double så hurtige og double så billige som alle andre chars :)


Monk kunne da clear stort set lige så hurtigt
Go Back To Dansk Topic List
Prev1101102103104105167Next
Add Reply New Topic New Poll