d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1101102103104105482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 05:24am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 11:20am)
Det kan godt være at jeres spil er blevet bedre, men resultaterne mangler og for enhver storklub er det noget man SKAL have for og overleve.

At jeres fans stadigvæk bakker op, er efter min menning en selvfølge, det SKAL Man, hvis altså man er en "rigtig" fan, selv hvis man rykkede ned!

Demonstrationen, er jo fint nok, da manden nok skal til og forlade jer, hvis i vil komme videre i klubben, den mangler noget nyt og frisk køb i ledersædet.

Når alt det så er sagt, så kan jeg også se mangler andre steder hos jer, bl.a jeres træner.


Ja giver jeg dig helt ret i :)
Rigtig Fan :) Blod sved og tåre for sin klub :love:
Har desværre ikk haft penge denne måned for komme ud at se noget bold :( De Penge skulle gemmes til tattovering osv :b

Vores midtbane er ikk fordi det mangler
Men angreb forsatan man!
Der mangler 150% nyt indkøb til det
Ingen af vores angriber har lavet mål indtil videre det meste har været fra midtbane og forsvaret :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 05:42am
Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 12:24pm)
Ja giver jeg dig helt ret i :)
Rigtig Fan :) Blod sved og tåre for sin klub :love:
Har desværre ikk haft penge denne måned for komme ud at se noget bold :( De Penge skulle gemmes til tattovering osv :b

Vores midtbane er ikk fordi det mangler
Men angreb forsatan man!
Der mangler 150% nyt indkøb til det
Ingen af vores angriber har lavet mål indtil videre det meste har været fra midtbane og forsvaret :D


Lige præcis! :)
- Nu har jeg selv sæsonkort, så det problemer har jeg aldrig :lol:

Ja og så synes jeg da også jeres træner snart skal prøve hans kræfter af i en klub, som lyngby måske, afsted!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 07:27am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 11:42am)
Lige præcis! :)
- Nu har jeg selv sæsonkort, så det problemer har jeg aldrig :lol:

Ja og så synes jeg da også jeres træner snart skal prøve hans kræfter af i en klub, som lyngby måske, afsted!


Ja men han kan jo ikk selv gøre for han er mike jensens far :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Nov 16 2010 08:07am
Brøndby har været elendige siden Laudrup rejste :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 08:22am
Quote (berens @ Nov 16 2010 02:07pm)
Brøndby har været elendige siden Laudrup rejste :)


-.-
Member
Posts: 10,402
Joined: Jan 26 2008
Gold: 37.00
Nov 16 2010 08:27am
Quote (berens @ 16 Nov 2010 16:07)
Brøndby har været elendige


Edited mate :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Nov 16 2010 08:31am
Quote (MiMe @ Nov 16 2010 03:27pm)
Edited mate :)


og det er de stadig :D?
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 16 2010 08:41am
Quote (berens @ 16 Nov 2010 15:07)
Brøndby har været elendige siden Laudrup rejste :)


brøndby har altid været elendige oloololololol
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 08:46am
Quote (Tupac93 @ Nov 16 2010 02:41pm)
brøndby har altid været elendige oloololololol


og tupac har aldrig kunne rap :)
han lyder som en præst der væltet ind i det forkerte kloster
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 16 2010 08:54am
Quote (FamousDK @ 16 Nov 2010 15:46)
og tupac har aldrig kunne rap :)
han lyder som en præst der væltet ind i det forkerte kloster


jeg sku da ligeglad med tupac :lol: ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1101102103104105482Next
Add Reply New Topic New Poll