Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 11:20am)
Det kan godt være at jeres spil er blevet bedre, men resultaterne mangler og for enhver storklub er det noget man SKAL have for og overleve.
At jeres fans stadigvæk bakker op, er efter min menning en selvfølge, det SKAL Man, hvis altså man er en "rigtig" fan, selv hvis man rykkede ned!
Demonstrationen, er jo fint nok, da manden nok skal til og forlade jer, hvis i vil komme videre i klubben, den mangler noget nyt og frisk køb i ledersædet.
Når alt det så er sagt, så kan jeg også se mangler andre steder hos jer, bl.a jeres træner.
Ja giver jeg dig helt ret i

Rigtig Fan

Blod sved og tåre for sin klub

Har desværre ikk haft penge denne måned for komme ud at se noget bold

De Penge skulle gemmes til tattovering osv :b
Vores midtbane er ikk fordi det mangler
Men angreb forsatan man!
Der mangler 150% nyt indkøb til det
Ingen af vores angriber har lavet mål indtil videre det meste har været fra midtbane og forsvaret
