d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1101810191020102110221597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 06:13pm
Er der stadig gang i jer :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 17 2011 06:14pm
Quote (KaSinKia @ 18 Nov 2011 02:13)
Er der stadig gang i jer :D


Nææh :P
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 06:15pm
Quote (Kaner @ Nov 18 2011 12:14am)
Nææh :P


Vi chiller jo bare skype b)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 17 2011 06:16pm
Quote (KaSinKia @ 18 Nov 2011 02:15)
Vi chiller jo bare skype b)


Præcis :P = Ikk så meget gang i den ;)
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 06:18pm
Quote (Kaner @ Nov 18 2011 12:16am)
Præcis :P = Ikk så meget gang i den ;)


Der er altid gang i team Skype b)
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Nov 17 2011 06:23pm
Startede på en aflevering sent her til aften, som vi bør bruge 30+ timer på, som skal afleveres i morgen tidlig.. Det havde så været fint nok, hvis ikke det var fordi karakteren fra den aflevering tæller for et helt A fag <.<..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 17 2011 06:24pm
Quote (Froziph @ Nov 18 2011 02:23am)
Startede på en aflevering sent her til aften, som vi bør bruge 30+ timer på, som skal afleveres i morgen tidlig.. Det havde så været fint nok, hvis ikke det var fordi karakteren fra den aflevering tæller for et helt A fag <.<..


Haha, jeg ønsker dig held og lykke :thumbsup:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 17 2011 06:25pm
Quote (Froziph @ 18 Nov 2011 02:23)
Startede på en aflevering sent her til aften, som vi bør bruge 30+ timer på, som skal afleveres i morgen tidlig.. Det havde så været fint nok, hvis ikke det var fordi karakteren fra den aflevering tæller for et helt A fag <.<..


Det var da dumt at du ikke brugt lidt mere tid på den så ? ^_^
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 06:30pm
Føler lidt der er warn i luften :unsure:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 17 2011 06:31pm
Quote (KaSinKia @ 18 Nov 2011 02:30)
Føler lidt der er warn i luften :unsure:


Håber det ! :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1101810191020102110221597Next
Closed New Topic New Poll