Quote (Froziph @ Nov 18 2011 02:23am)
Startede på en aflevering sent her til aften, som vi bør bruge 30+ timer på, som skal afleveres i morgen tidlig.. Det havde så været fint nok, hvis ikke det var fordi karakteren fra den aflevering tæller for et helt A fag <.<..
Haha, jeg ønsker dig held og lykke
