d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1101610171018101910201597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 05:44pm
Quote (waw @ Nov 18 2011 12:43am)
næææææ :D
det sku da det eneste sjove der er tilbage på jsp nu om dage.


Præcis da :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Nov 17 2011 05:44pm
Quote (GnaWz @ 18 Nov 2011 00:43)
Bliver i aldrig træt at det her drama? ^^


Andy ISO bundkort hjælp i PC thread.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 05:45pm
Quote (ZwiX @ Nov 18 2011 12:44am)
Andy ISO bundkort hjælp i PC thread.


Kan sgu ikke hjælpe jeg kan ikke engang finde ud af hvor man sætter ram ind i min pc sorry LOL
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Nov 17 2011 05:45pm
Quote (waw @ Nov 18 2011 12:43am)
næææææ :D
det sku da det eneste sjove der er tilbage på jsp nu om dage.


Cool story Mr. 60% :angel:

/e:
Quote (ZwiX @ Nov 18 2011 12:44am)
Andy ISO bundkort hjælp i PC thread.


Coming.

This post was edited by GnaWz on Nov 17 2011 05:46pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 17 2011 05:46pm
Quote (PoD_Clan @ Nov 18 2011 01:45am)
Kan sgu ikke hjælpe jeg kan ikke engang finde ud af hvor man sætter ram ind i min pc sorry LOL


Så det sgu heldigt det ikke er dig han snakker til, ikke?!?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 05:47pm
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 12:46am)
OMG har lige købt en neger og nu forlanger hun penge burde det ikke være omvendt!?


Jo det har du nu ret i.. :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 17 2011 05:48pm
Quote (GnaWz @ 18 Nov 2011 00:45)
Cool story Mr. 60%  :angel:


:evil:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 17 2011 05:48pm
Quote (PoD_Clan @ Nov 18 2011 01:47am)
Jo det har du nu ret i.. :)


Sørme heldigt man kan reporte når randoms opføre sig upassende :)
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 05:49pm
Quote (waw @ Nov 18 2011 12:48am)
:evil:


:locked:
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 05:49pm
Quote (TheAngel @ Nov 18 2011 12:48am)
Sørme heldigt man kan reporte når randoms opføre sig upassende :)


Nice nok hvem skal jeg report dig til?

Oh fuck.. i did it again now 20%

This post was edited by PoD_Clan on Nov 17 2011 05:50pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1101610171018101910201597Next
Closed New Topic New Poll