Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 12:14pm)
Nah det kan man ikke ligefrem Prale af det gør
Men det går i den rigtige retning for tiden med bolden
Og stor respekt til tribunen og fans holder ved lige nu
og demonstrationen mod bjerregaard var fuld respekt for det !
Bjerregaard Raus!
.. Og den skide journalist som sagde han fik knytnæve slag i ansigtet

han får intet slag direkte i hovedet Manden vil skubbe til mikrofonen og rammer ham ned næsen/Kinden ved et uheld

Det kan godt være at jeres spil er blevet bedre, men resultaterne mangler og for enhver storklub er det noget man SKAL have for og overleve.
At jeres fans stadigvæk bakker op, er efter min menning en selvfølge, det SKAL Man, hvis altså man er en "rigtig" fan, selv hvis man rykkede ned!
Demonstrationen, er jo fint nok, da manden nok skal til og forlade jer, hvis i vil komme videre i klubben, den mangler noget nyt og frisk køb i ledersædet.
Når alt det så er sagt, så kan jeg også se mangler andre steder hos jer, bl.a jeres træner.