d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1100101102103104482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 15 2010 08:05am
Quote (xz-master @ Nov 15 2010 02:37pm)
også det :)

Hvordan var kampen mellem Brøndby og Horsens igår? Var ikk' hjemme :huh:


Det samme som altid. Brøndby taber og giver skylden på alle andre dem selv ;)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 03:16pm
Preben Elkjær i Hall of Fame :hail:
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 15 2010 03:44pm
Quote (Provo2100 @ 15 Nov 2010 22:16)
Preben Elkjær i Hall of Fame :hail:


:hail:
100% fortjent.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 04:12pm
Quote (Tupac93 @ Nov 15 2010 10:44pm)
:hail:
100% fortjent.


Helt klart! ;)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 15 2010 04:34pm
Quote (Provo2100 @ 15 Nov 2010 15:09)
Synes at uafgjort er helt fint, spillerne skal også have lov til og slappe lidt af og når de næsten allerede har vundet ligaen på forhånd, så er Sønderjyske ikke lige et hold, man gider og bruge for mange kræfter på.
- 3 Point ville havde været perfekt, uden tvivl, men 1 point er også helt fint.

Det var på ingen måde en vigtig kamp, så hellere spare lidt på kræfterne og hive 1 point med hjem til København.


Det vi enige i, men så burde de jo lade være at stille med det stærkeste hold, så kunne spillerne der skal bruges til de andre kampe få endnu mere hvile :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 04:57pm
Quote (Sometimes @ Nov 15 2010 11:34pm)
Det vi enige i, men så burde de jo lade være at stille med det stærkeste hold, så kunne spillerne der skal bruges til de andre kampe få endnu mere hvile :)


Det vil jeg gerne give dig ret i og det synes jeg også de skulle havde haft gjort, men måske var Ståle bange for at vi ville miste point så. :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 05:07am
Quote (Provo2100 @ Nov 15 2010 10:57pm)
Det vil jeg gerne give dig ret i og det synes jeg også de skulle havde haft gjort, men måske var Ståle bange for at vi ville miste point så. :)


:D Ståle vil hellere miste point mod brøndby ^^^^^^^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 05:09am
Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 12:07pm)
:D Ståle vil hellere miste point mod brøndby ^^^^^^^^


Hvad er sandsynligheden for det min ven?
- Det går jo ikke ligefrem godt for jer derude ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2010 05:14am
Quote (Provo2100 @ Nov 16 2010 11:09am)
Hvad er sandsynligheden for det min ven?
- Det går jo ikke ligefrem godt for jer derude ;)


Nah det kan man ikke ligefrem Prale af det gør
Men det går i den rigtige retning for tiden med bolden

Og stor respekt til tribunen og fans holder ved lige nu
og demonstrationen mod bjerregaard var fuld respekt for det !
Bjerregaard Raus!
.. Og den skide journalist som sagde han fik knytnæve slag i ansigtet :rofl:
han får intet slag direkte i hovedet Manden vil skubbe til mikrofonen og rammer ham ned næsen/Kinden ved et uheld :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 16 2010 05:20am
Quote (FamousDK @ Nov 16 2010 12:14pm)
Nah det kan man ikke ligefrem Prale af det gør
Men det går i den rigtige retning for tiden med bolden

Og stor respekt til tribunen og fans holder ved lige nu
og demonstrationen mod bjerregaard var fuld respekt for det !
Bjerregaard Raus!
.. Og den skide journalist som sagde han fik knytnæve slag i ansigtet :rofl:
han får intet slag direkte i hovedet Manden vil skubbe til mikrofonen og rammer ham ned næsen/Kinden ved et uheld :)


Det kan godt være at jeres spil er blevet bedre, men resultaterne mangler og for enhver storklub er det noget man SKAL have for og overleve.

At jeres fans stadigvæk bakker op, er efter min menning en selvfølge, det SKAL Man, hvis altså man er en "rigtig" fan, selv hvis man rykkede ned!

Demonstrationen, er jo fint nok, da manden nok skal til og forlade jer, hvis i vil komme videre i klubben, den mangler noget nyt og frisk køb i ledersædet.

Når alt det så er sagt, så kan jeg også se mangler andre steder hos jer, bl.a jeres træner.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1100101102103104482Next
Add Reply New Topic New Poll