d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1100610071008100910101597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,940
Joined: Jan 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 17 2011 04:25pm
Quote (PoD_Clan @ Nov 17 2011 11:20pm)
lol så fordi jeg skriver jeg skal arbejde totalt meget så skriver i alt handler ikke om penge? Hvordan tjener i jeres penge? Kriminalitet?


Hvorfor begynder du pludselig at hate sådan?? :D
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 04:26pm
Sjålålålålå jeg praler af jeg har været på torsdags bar fuck hvor er det fedt og drikke man -_-
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 17 2011 04:26pm
man ved der max går 5 min før mike kommer på jsp når du får 10000 notifikationer på facebook om mafia wars 2 -.-
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 17 2011 04:27pm
Quote (Vanni @ Nov 17 2011 11:25pm)
Hvorfor begynder du pludselig at hate sådan?? :D


Jeg hater ikke er bare træt af folk hater på mig fordi jeg skriver at jeg skal skide arbejde for nogen penge -.-'' Somom de ikke arbejder for at få penge
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 17 2011 04:27pm
Quote (PoD_Clan @ Nov 18 2011 12:27am)
Jeg hater ikke er bare træt af folk hater på mig fordi jeg skriver at jeg skal skide arbejde for nogen penge -.-'' Somom de ikke arbejder for at få penge


Det har nok noget at gøre med du konstant praler over ALT du laver, hvilket er irriterende konstant at skal høre på :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Nov 17 2011 04:28pm
Quote (TheAngel @ 17 Nov 2011 23:22)
øv :( Jeg vil også have chokolade kage!!!


Donere noget senere.

Quote (Sirax @ 17 Nov 2011 23:23)
Udemærket jo! du bor stadig hos din moster eller sådan noget? :P


Ja. Men har mere end nok penge til at flytte nu, men andre står også i den kø. Så må jeg jo vente høfligt.

Quote (peanutboobs @ 17 Nov 2011 23:24)
jeg har ikke lavet chars, jeg har lavet fg
ikk lavet chars, jeg har lavet fg. jeg har lavet fg. jeg har lavet fg


Alex har ikke lavet damer, han har lavet low fg
ikk lavet damer, han har lavet low fg. han har lavet low fg. han har lavet low fg.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 17 2011 04:29pm
Quote (ZwiX @ Nov 18 2011 12:28am)
Donere noget senere.




Jeg har virkelig lyst til chokolade kage :cry:
Member
Posts: 15,940
Joined: Jan 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 17 2011 04:30pm
Quote (KaSinKia @ Nov 17 2011 11:26pm)
Sjålålålålå jeg praler af jeg har været på torsdags bar fuck hvor er det fedt og drikke man -_-


Kas :wub:

Quote (PoD_Clan @ Nov 17 2011 11:27pm)
Jeg hater ikke er bare træt af folk hater på mig fordi jeg skriver at jeg skal skide arbejde for nogen penge -.-'' Somom de ikke arbejder for at få penge


Waaah !! :cry:

Quote (TheAngel @ Nov 17 2011 11:27pm)
Det har nok noget at gøre med du konstant praler over ALT du laver, hvilket er irriterende konstant at skal høre på :)


This !! :D
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 17 2011 04:31pm
Vanni min dreng :wub:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Nov 17 2011 04:32pm
Quote (ZwiX @ Nov 17 2011 11:28pm)
Donere noget senere.



Ja. Men har mere end nok penge til at flytte nu, men andre står også i den kø. Så må jeg jo vente høfligt.



Alex har ikke lavet damer, han har lavet low fg
ikk lavet damer, han har lavet low fg. han har lavet low fg. han har lavet low fg.


jeg fik en kæreste så sent som igår :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1100610071008100910101597Next
Closed New Topic New Poll