Quote (TheAngel @ 17 Nov 2011 23:22)
øv

Jeg vil også have chokolade kage!!!
Donere noget senere.
Quote (Sirax @ 17 Nov 2011 23:23)
Udemærket jo! du bor stadig hos din moster eller sådan noget?

Ja. Men har mere end nok penge til at flytte nu, men andre står også i den kø. Så må jeg jo vente høfligt.
Quote (peanutboobs @ 17 Nov 2011 23:24)
jeg har ikke lavet chars, jeg har lavet fg
ikk lavet chars, jeg har lavet fg. jeg har lavet fg. jeg har lavet fg
Alex har ikke lavet damer, han har lavet low fg
ikk lavet damer, han har lavet low fg. han har lavet low fg. han har lavet low fg.