Quote (Krisnord @ Sep 18 2012 03:32pm)
Hvordan kan i blive ved med at spille?
Jeg kom level 60 med 2, og havde 3-4x 30'ers, også blev det kedeligt.
Vil gerne begynde igen, da man kan tjene gode penge på det osv.
Men hvordan får i det til at forblive sjovt?
For mig kommer det an på om jeg finder noget af værdi

Fx hvis jeg spiller 2-3 games, uden at finde noget - så går jeg i rage mode xD så bliver jeg irriteret.
Men så finder jeg lige en item, bare lige til 5 mill eller noget, så kan jeg igen

Og så lige pludselig finder man lige 50mill item, så det endnu mere sjovt!
Før 1.0.4 havde jeg stort set kun 150 mill, de er i en barb nu...
Men efter, der har jeg lavet over 400 mill, som jeg har brugt på en rigtig nice WD
