d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev199100101102103167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Sep 17 2012 08:38am
Quote (TheAngel @ Sep 17 2012 03:01pm)
Svært at sige, folk der tager statistikker ser ud til at finde forholdsvist mange Legendarys på de IP's der xD
Ville sgu gerne selv teste det, men den computer jeg har som kan køre d3, den er gået i stykker xD
Så nu kan den ikke køre d3 mere :P


trist :D
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 17 2012 09:11am
hvor kan man se ip?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 17 2012 09:17am
Quote (Steffer @ Sep 17 2012 05:11pm)
hvor kan man se ip?


Gå ned i start - Skriv CMD i søgefelt, skriv ind Netstat
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Sep 17 2012 10:20am
Det er en kæmpe troll. Folk der søger efter den poster jo hvad de finder. Mange ville normal ikke tjekke og derfor ikke ane det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 17 2012 10:22am
Quote (Monze @ Sep 17 2012 06:20pm)
Det er en kæmpe troll. Folk der søger efter den poster jo hvad de finder. Mange ville normal ikke tjekke og derfor ikke ane det.


I know ^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 17 2012 10:44am
Quote (Monze @ 17 Sep 2012 17:20)
Det er en kæmpe troll. Folk der søger efter den poster jo hvad de finder. Mange ville normal ikke tjekke og derfor ikke ane det.



Ja, det er godt nok utroligt at folk tror på det.
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 18 2012 12:37am
Har 185 base mf og finder bare NADA :S
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 18 2012 05:35am
Quote (Steffer @ Sep 18 2012 08:37am)
Har 185 base mf og finder bare NADA :S


Be happy you can play :)
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Sep 18 2012 07:32am
Hvordan kan i blive ved med at spille? ^_^
Jeg kom level 60 med 2, og havde 3-4x 30'ers, også blev det kedeligt.

Vil gerne begynde igen, da man kan tjene gode penge på det osv.
Men hvordan får i det til at forblive sjovt?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 18 2012 07:43am
Quote (Krisnord @ Sep 18 2012 03:32pm)
Hvordan kan i blive ved med at spille?  ^_^
Jeg kom level 60 med 2, og havde 3-4x 30'ers, også blev det kedeligt.

Vil gerne begynde igen, da man kan tjene gode penge på det osv.
Men hvordan får i det til at forblive sjovt?


For mig kommer det an på om jeg finder noget af værdi :)
Fx hvis jeg spiller 2-3 games, uden at finde noget - så går jeg i rage mode xD så bliver jeg irriteret.
Men så finder jeg lige en item, bare lige til 5 mill eller noget, så kan jeg igen ;) Og så lige pludselig finder man lige 50mill item, så det endnu mere sjovt!
Før 1.0.4 havde jeg stort set kun 150 mill, de er i en barb nu...

Men efter, der har jeg lavet over 400 mill, som jeg har brugt på en rigtig nice WD :p
Go Back To Dansk Topic List
Prev199100101102103167Next
Add Reply New Topic New Poll