d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev199100101102103135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 3 2011 08:25am
Nåede ikke Chelsea, var for doven til at stå op :D
Men ellers et alt for godt odds til at lade være .

Har bare spillet Blackburn sejr og WBA sejr på 200 kr.
Så må vi håbe :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Dec 3 2011 08:41am
Quote (Kaner @ Dec 3 2011 03:25pm)
Nåede ikke Chelsea, var for doven til at stå op :D
Men ellers et alt for godt odds til at lade være .

Har bare spillet Blackburn sejr og WBA sejr på 200 kr.
Så må vi håbe :)


... Glemte at sætte chelsea på mit odds, selvom jeg kiggede på den op til flere gange :wallbash:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 3 2011 08:45am
Quote (berens @ 3 Dec 2011 16:41)
... Glemte at sætte chelsea på mit odds, selvom jeg kiggede på den op til flere gange  :wallbash:


Hahaha , nedtur .. Det var et killer godt odds jo ! :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Dec 3 2011 08:47am
Quote (Kaner @ Dec 3 2011 03:45pm)
Hahaha , nedtur .. Det var et killer godt odds jo ! :D


idd. Men kampen havde set helt anderledes ud, hvis luiz var blevet smidt ud efter 5 min :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 3 2011 08:49am
Quote (berens @ 3 Dec 2011 16:47)
idd. Men kampen havde set helt anderledes ud, hvis luiz var blevet smidt ud efter 5 min :D


Hehe så den ikke, men tydeligvis ja :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Dec 3 2011 08:51am
Quote (Kaner @ Dec 3 2011 03:49pm)
Hehe så den ikke, men tydeligvis ja :D


Oh :D
Han burde være blevet smidt ud, efter han fældede en som bagerste mand. Dog fik han kun gult ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 3 2011 08:54am
Quote (berens @ 3 Dec 2011 16:51)
Oh :D
Han burde være blevet smidt ud, efter han fældede en som bagerste mand. Dog fik han kun gult ;)


Fesent , det er jo automatisk rødt -.-
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Dec 3 2011 08:59am
Quote (Kaner @ Dec 3 2011 03:54pm)
Fesent , det er jo automatisk rødt -.-


ye
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 3 2011 11:56am
spurs med 1 - gået hjem

united 1 halveg

inter/udinese + 2,5 mål

200 kr
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 3 2011 05:43pm
Quote (Hore_to_the_t @ 3 Dec 2011 19:56)
spurs med 1 - gået hjem

united  1 halveg

inter/udinese  + 2,5 mål

200 kr


Damn hvor nedtur med Inter/Udinese, især fordi der blev brændt 2 straffespark ! :O

Go Back To Dansk Topic List
Prev199100101102103135Next
Add Reply New Topic New Poll