d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev199100101102103482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 14 2010 02:38pm
Quote (xz-master @ 14 Nov 2010 12:41)
Sønderjyske VS F.C. København.

Kamptype: Superligaen
Dato: 14.11.10
Tidspunkt: 16:00
Stadion: Haderslev Fodboldstadion 
TV kanal: CANAL9

En sikker en at oddse på.


den var så desværre ikke så sikker igen.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 14 2010 02:45pm
Quote (Sometimes @ Nov 14 2010 09:38pm)
den var så desværre ikke så sikker igen.


Nej, men det er også et helt umotiveret FCK hold imod et Sønderjyske hold, som spiller deres største kamp i år.
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 14 2010 02:58pm
Quote (Provo2100 @ 14 Nov 2010 22:45)
Nej, men det er også et helt umotiveret FCK hold imod et Sønderjyske hold, som spiller deres største kamp i år.


Meget muligt, men som det er lige nu burde et umotiveret FCK hold der stiller med det stærkeste hold kunne tage Sønderjyske, men nu er det ikke verdens undergang at de ikke lige vandt.
men de burde fandme have kunne tage dem.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 07:09am
Quote (Sometimes @ Nov 14 2010 09:58pm)
Meget muligt, men som det er lige nu burde et umotiveret FCK hold der stiller med det stærkeste hold kunne tage Sønderjyske, men nu er det ikke verdens undergang at de ikke lige vandt.
men de burde fandme have kunne tage dem.


Synes at uafgjort er helt fint, spillerne skal også have lov til og slappe lidt af og når de næsten allerede har vundet ligaen på forhånd, så er Sønderjyske ikke lige et hold, man gider og bruge for mange kræfter på.
- 3 Point ville havde været perfekt, uden tvivl, men 1 point er også helt fint.

Det var på ingen måde en vigtig kamp, så hellere spare lidt på kræfterne og hive 1 point med hjem til København.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 15 2010 07:20am
Quote (Provo2100 @ Nov 15 2010 02:09pm)

Det var på ingen måde en vigtig kamp, så hellere spare lidt på kræfterne og hive 1 point med hjem til København.


og tage 3 point fra Fcm eller Brøndby :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 07:34am
Quote (berens @ Nov 15 2010 02:20pm)
og tage 3 point fra Fcm eller Brøndby :D


Nu er det så Nordsjælland, som vi møder næste gang, men ja ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 15 2010 07:37am
Quote (Provo2100 @ Nov 15 2010 01:09pm)
Synes at uafgjort er helt fint, spillerne skal også have lov til og slappe lidt af og når de næsten allerede har vundet ligaen på forhånd, så er Sønderjyske ikke lige et hold, man gider og bruge for mange kræfter på.
- 3 Point ville havde været perfekt, uden tvivl, men 1 point er også helt fint.

Det var på ingen måde en vigtig kamp, så hellere spare lidt på kræfterne og hive 1 point med hjem til København.


Det var dog et held Fck overhovedet fik point :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 15 2010 07:37am
Quote (berens @ Nov 15 2010 01:20pm)
og tage 3 point fra Fcm eller Brøndby :D


også det :)

Hvordan var kampen mellem Brøndby og Horsens igår? Var ikk' hjemme :huh:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 15 2010 07:38am
Quote (xz-master @ Nov 15 2010 01:37pm)
også det :)

Hvordan var kampen mellem Brøndby og Horsens igår? Var ikk' hjemme :huh:


Horsens tog sejr på 2-1 desværre

Men horsens bane er da ikk lige til at prale af det ligner jo en land mark som blev skabt under 2.Verdenskrig :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 15 2010 07:40am
Quote (FamousDK @ Nov 15 2010 02:37pm)
Det var dog et held Fck overhovedet fik point :)


De viste klasse ved og skrue tempoet op fra nul til 300 når der blev brug for det, det er de færeste hold, som kan det og så til og vende en kamp de var bagud 3-1 med og gå hen og få 1 point, det er sgu verdensklasse.

Quote (xz-master @ Nov 15 2010 02:37pm)
også det :)

Hvordan var kampen mellem Brøndby og Horsens igår? Var ikk' hjemme :huh:


Horsens tog 3 point fra BIF, i en 2-1 kamp.
Go Back To Dansk Topic List
Prev199100101102103482Next
Add Reply New Topic New Poll