Quote (Sometimes @ Nov 14 2010 09:58pm)
Meget muligt, men som det er lige nu burde et umotiveret FCK hold der stiller med det stærkeste hold kunne tage Sønderjyske, men nu er det ikke verdens undergang at de ikke lige vandt.
men de burde fandme have kunne tage dem.
Synes at uafgjort er helt fint, spillerne skal også have lov til og slappe lidt af og når de næsten allerede har vundet ligaen på forhånd, så er Sønderjyske ikke lige et hold, man gider og bruge for mange kræfter på.
- 3 Point ville havde været perfekt, uden tvivl, men 1 point er også helt fint.
Det var på ingen måde en vigtig kamp, så hellere spare lidt på kræfterne og hive 1 point med hjem til København.